Behringer basprylar - skynda, fynda i Helsingborg !

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
MrBluesman
Medlem

Behringer basprylar - skynda, fynda i Helsingborg !

Inlägg av MrBluesman »

BEHRINGER basprylar - billigt, billigt... :fullband:

BA115 - utmärkt tryck och distinkt! Pris: 1.500 kr

BB210 - nya element för 1.000 spänn, bättre än original! Pris 1.300 kr

BX3000 - basförstärkare om 300 watt! Pris 1.000 kr

BX4500 - basförstärkare om 450 watt! Pris: 1.800 kr

Mycket kan sägas om Behringer. Prylarna ovan har använts i ett antal gig och i stora lokaler med utmärkt resultat. Dock ser de ut som nya... Behringer ger oerhört mycket för pengarna och om du är ute efter "max 4 the money" har du kommit rätt. Åldern på prylarna kan jag ej exakt men jag har ägt allt sen nytt.

2x10" lådan har nya, kraftfullare element än originalet. Med vilken som helst av förstärkarna kör man även gitarr helt perfekt! Ett djävla ös om jag får säga det själv...

Som alla förstår lirar jag blues. Ett visst sound krävs. Behringer ger möjligheter och det går att köra snudd på full volym utan att prylarna knorrar.

Säljer pga att ryggen gjort sitt. Har gått över till Markbass... 8)

Skickar helst inte. Kom och testa. Gillar du Behringer gör du årets klipp!

Klick och se prylarna i större format;
Bild
Senast redigerad av MrBluesman den fre 28 aug 2009, 07:19, redigerad totalt 2 gång.
edvin medvind
Nykomling

Re: Behringer basprylar - skynda, fynda i Helsingborg !

Inlägg av edvin medvind »

MrBluesman skrev:Säljer av dessa basprylar;

BX3000 - basförstärkare om 300 watt! Pris 1.200 kr

Mycket kan sägas om Behringer. Prylarna ovan har använts i ett antal gig och i stora lokaler med utmärkt resultat. Dock ser de ut som nya... Behringer ger oerhört mycket för pengarna och om du är ute efter "max 4 the money" har du kommit rätt. Åldern på prylarna kan jag ej exakt men jag har ägt allt sen nytt.

2x10" lådan har nya, kraftfullare element än originalet. Med vilken som helst av förstärkarna kör man även gitarr helt perfekt! Ett djävla ös om jag får säga det själv...

Som alla förstår lirar jag blues. Ett visst sound krävs. Behringer ger möjligheter och det går att köra snudd på full volym utan att prylarna knorrar.

Säljer pga att ryggen gjort sitt. Ska köpa en kompakt Markbass eller nå´t annat i den vägen som ej går av för hackor

:shock:
Hejsan

kollar inte här så ofta, men verkar ha sett dessa prylarna tidigare. Var i helsingborg finns grejerna om man vill kika på dem?

Är gitarrist egentligen så jag vet inte mycket om basprylar vad jag behöver osv.
MrBluesman
Medlem

Re: Behringer basprylar - skynda, fynda i Helsingborg !

Inlägg av MrBluesman »

edvin medvind skrev:
MrBluesman skrev:Säljer av dessa basprylar;

BX3000 - basförstärkare om 300 watt! Pris 1.200 kr

Säljer pga att ryggen gjort sitt. Ska köpa en kompakt Markbass eller nå´t annat i den vägen som ej går av för hackor

:shock:
Hejsan

kollar inte här så ofta, men verkar ha sett dessa prylarna tidigare. Var i helsingborg finns grejerna om man vill kika på dem?

Är gitarrist egentligen så jag vet inte mycket om basprylar vad jag behöver osv.
Yes, jag annonserade för en tid sen då prylarna bara står och skräpar i replokalen. Förra gången jag annonserade svarade du, sen hörde du aldrig av dig...

Ring mig på 073-2005000 så avtalar vi tid.

Hls, Pelle 8)
Skriv svar