Toppen tycks vara såld, men lådan går att köpa om man vill, byten kan vara intressant, kanske någon skoj bas då. även en Iphone 3g skulle kunna vara en del av betalning
Lådan är byggd enligt EBS spec och den är på 800w och är helt grym jag lovar den kommer inte att göra någon besviken.
pris 5000kr case ingår
Senast redigerad av Roborock den tor 24 sep 2009, 12:22, redigerad totalt 11 gång.
Kanske så får denna gå igen, vill gärna kolla om det finns nått roligt byte, jag kan stoppa en slant i mellan, men en topp sak det vara.
jag förbehåller mig rätten att behålla den "skratt"
Inget intresse av en Warwick Profet 5.1 och pengar emellan?
Om inte, vad vill du ha för den?
nej jag är inte intresserad av en Warwick topp 8000 vilja ha om jag ska sälja den, men i så fall måste jag snacka med en som jag lovat första. ja eller det kommer jag att göra ändå
Den låter tajt, fokuserat över hela frekvensregistret med massor av botten, varmt och behagligt, helt enkelt as bra och varje förändring jag gör på eq inställningen så förmedlar lådan det. Det är ett grymt bygge av Urban "Evilbiker" Grafström.
Den låter tajt, fokuserat över hela frekvensregistret med massor av botten, varmt och behagligt, helt enkelt as bra och varje förändring jag gör på eq inställningen så förmedlar lådan det. Det är ett grymt bygge av Urban "Evilbiker" Grafström.
Och visst bygger den på en EBS 412? Har för mig att det är en replika av en sådan.
Och visst bygger den på en EBS 412? Har för mig att det är en replika av en sådan.
Rätt igen fast denna har inte den 1" diskanthornet , annars är mått och element EBS spec.