Jag köpte den här av Johannes men har ärligt talat ingen större användning av den.
Så antingen slänger någon upp 400 kronor eller byter den mot ett chorus eller en dist...
Och som sagt, det här är bra grejer, inte tu tal om saken...
Senast redigerad av Gäst den tis 12 jan 2010, 13:55, redigerad totalt 1 gånger.
Hela mitt pedalbord bygger på att man kopplar signalen från höger till vänster...
Undrar om man kan öppna den och sno på telejacken?
De grå pedalerna är så.
Går säkert att modifiera.
Dock så hade jag då inga problem under mina 3 år med Octabassen med detta, har man pedalbord så är det ju bara att ha en något längre kabel och så sitter de ju där kopplade och klara.
Vill minnas att EBS-paddorna inte är så kompatibla med de där direktpluggarna eller vad man ska kalla dem iaf då jacken är så pass mycket lägre när än på t.ex. en Boss-padda.
Hela mitt pedalbord bygger på att man kopplar signalen från höger till vänster...
De grå pedalerna är så.
Dock så hade jag då inga problem under mina 3 år med Octabassen med detta, har man pedalbord så är det ju bara att ha en något längre kabel och så sitter de ju där kopplade och klara.
Vill minnas att EBS-paddorna inte är så kompatibla med de där direktpluggarna eller vad man ska kalla dem iaf då jacken är så pass mycket lägre när än på t.ex. en Boss-padda.
De grå pedalerna är så.
Eller vända den uppochned som jag gör
Nu är ju pedalen bortbytt till någon - Så problemet löste sig ändå
Jag funderade på att vända den upp och ner, men då måste man ju trampa över rattarna, vilket känns bökigt.
Långa kablar vore inte så kul. I mitt pedalcase ligger alla kablar öppna, finns ingen möjlighet att gömma undan dem.
Men som sagt, pedalen borta, så nu behöver jag inte bekymmra mig om den