http://www.saitenmarkt.com
Jag tyckte det var kanon.. Dom hade iallafall stort utbud av de strängar jag gillar och man kunde beställa lösa strängar för sina behov.
Nästan stickyvarning på denna i Strängdelen av forumet.

Tack igen Scuba!
1 pkt D'addario EPS170 Longscale Pro Steel och 1 pkt Rotosound 66 swingbass för typ 380 med frakt, låg i brevlådan idag...anli skrev:Kunde inte låta... ett set daddarrio shortscale och rotosound vanliga... drygt 400 kr med frakt.
"Europe: from an order total of €10,00 to €99,99 the shipping costs are only €6,00. We deliver free of any shipping charges on orders above €100,00 ."Klinta skrev:Tänkte beställa lite jag med. Vad kostar frakten? Min tyska är under all kritik....
vad kostar frakten därifrån då?dexter skrev:Inte alls lika billiga som stringsandbeyond, men utbudet var ju bättre dock. Jag kommer nog alltid att beställa från stringsandbeyond ändå, dels för priset och dels för att dom är så jävla serviceinriktade. Förrförra gången jag beställde så var en strängsort restad, då skickade dom alla andra strängar först, och sen 1,5 vecka senare fick jag de restade strängarna utan någon extra fraktkostnad, dessutom skickade dom med en påse plektrum för besväret.