http://www.tradera.com/auction/auction. ... =107463223
Bara ett litet tips.
Altsaxofon.
- Tössberg
- Medlem++
Re: Altsaxofon.
Hmmm....
lite sugen blev jag.
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
- Dramo
- VIP medlem
Re: Altsaxofon.
Bara att börja buda då!Tössberg skrev:Hmmm....
lite sugen blev jag.

- TDHP
- Forumvärd
Om tråden ändå är död, är det nån som har koll på vad en Yanagisawa tenorsax kan vara värd? Typ 80-tal, TROR inte det är den billigaste modellen.
Bra skick, behöver ett par nya fjädrar och lite kork.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP

TDHP
- Dramo
- VIP medlem
- saft
- Medlem++
- Kontakt:
har ingen aning om va de e för märke... men 80tal brukar inte vara de bästa årtiondet...men jag vet faktist inte. problemet med begagnat som behöver servas å repareras e att de inte e så många som kan de, inte som gitarrer å basar där alla musikaffärer kan de mesta, man lär hitta nån privat eller kunna göra det själv:/ å sånt gör att de sjunker i prisTDHP skrev:Om tråden ändå är död, är det nån som har koll på vad en Yanagisawa tenorsax kan vara värd? Typ 80-tal, TROR inte det är den billigaste modellen.
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
https://orcd.co/urtidsdjur
https://orcd.co/urtidsdjur
- TDHP
- Forumvärd
Rätt ok har jag fått för mig. Det var en duktig tjej som hade den innan mig iaf.saft skrev:har ingen aning om va de e för märke... men 80tal brukar inte vara de bästa årtiondet...men jag vet faktist inte. problemet med begagnat som behöver servas å repareras e att de inte e så många som kan de, inte som gitarrer å basar där alla musikaffärer kan de mesta, man lär hitta nån privat eller kunna göra det själv:/ å sånt gör att de sjunker i prisTDHP skrev:Om tråden ändå är död, är det nån som har koll på vad en Yanagisawa tenorsax kan vara värd? Typ 80-tal, TROR inte det är den billigaste modellen.
Det är inte mycket renovering, tror det bara är oktavklaffen som läcker lite. Det fixar jag själv. Fick den av morsan för tusen år sen, tror hon pröjsade 6000 för den beggad då. Mitten av 80-talet kanske. Den skulle kunna vara äldre när jag tänker efter, kanske snarare 70-talet. Får kolla.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
TDHP

TDHP