Tyvärr hänger den bara på väggen... USA byggd 1993, sunburst, mycket välvårdad, original fender hardcase. 16.000 el bud (inget att pruta på). Får gärna provspelas här hos mig före köp. Har lite separationsångest så jag börjar här, men lägger väl ut den på blocket så småningom. Skickar gärna bilder.
OBS, min prenumeration på inlägg funar uruselt, så pm:a vid intresse, så att jag inte missar det!
Fender Stratocaster
- F-klav
- Medlem+
Fender Stratocaster
Utnämnd Hedersgubbe i 40+ -klassen
Fender Jazz Special - Duff McKaghan signature, Ibanez acoustic, Fender Mustang, Eastone (min första bas som nu är avbandad - tack Semborg - och ska "steampunkas"
)
Fender Jazz Special - Duff McKaghan signature, Ibanez acoustic, Fender Mustang, Eastone (min första bas som nu är avbandad - tack Semborg - och ska "steampunkas"

- F-klav
- Medlem+
Jupp. Det finns billigare som kanske är byggda någon annan stans och inte är lika värdefull, men då kanske man också får göra avkall på ljudet och sånt. Tror inte du får en numrerad USA byggd för mindre pengar.
Utnämnd Hedersgubbe i 40+ -klassen
)

- Mike
- The Transporter
Nu har jag ju ingen stenkoll på gitarrer så det ska jag väl låta vara osagt.F-klav skrev:Jupp. Det finns billigare som kanske är byggda någon annan stans och inte är lika värdefull, men då kanske man också får göra avkall på ljudet och sånt. Tror inte du får en numrerad USA byggd för mindre pengar.
Är det nån speciell modell? Och vad menas med "numrerad"?
Jag kan bara konsultera blocket för att få nån form av prisindikation....
TVR!
Because Porsche are for girls.
Because Porsche are for girls.
-
- Medlem++
- norton
- Medlem+
Hmmm

Du måste nog beskriva gitarren lite bättre!
Det måste vara ngn superduper strata om du ska få dom pengarna för den tror jag

7ender JV P 82 Andberg Califååårnia
Marshall Super bass -73 Marshall 1552/1520
Orange Ad 200 Mk1/PPC 412 HP8
Marshall Super bass -73 Marshall 1552/1520
Orange Ad 200 Mk1/PPC 412 HP8
- MatsD
- Medlem++