Hej! Har köpt nytt fodral, och säljer därför mitt gamla. Ett tunt, svart fodral utan ryggsäcksremmar, men med en lång rem man kan ta runt kroppen, över axeln. Har och så några fler handtag, så man kan lasta in den i bilen, etc.
Säljer det för 200 spänn, billigare om du är bra på att pruta.
Fodralet finns i Malmö, på musikhögskolan. Hör av dig till mig via pm eller i den här tråden.
Det finns också ett gammalt läderfodral med kass dragkedja, saknar löpare. Detta kan ni på köpet.
Sålt! Fuskläderfodralet finns kvar om någon vill ha det, dock avhämtning på det.
Riktigt billigt fodral till kontrabas säljes
- Smygbas
- Medlem+
Riktigt billigt fodral till kontrabas säljes
Senast redigerad av Smygbas den mån 21 feb 2011, 22:58, redigerad totalt 1 gånger.
- edvin
- Medlem++
Re: Riktigt billigt fodral till kontrabas säljes
berätta gärna mer om läderfodralet! Hur tjockt är det?Smygbas skrev:Hej! Har köpt nytt fodral, och säljer därför mitt gamla. Ett tunt, svart fodral utan ryggsäcksremmar, men med en lång rem man kan ta runt kroppen, över axeln. Har och så några fler handtag, så man kan lasta in den i bilen, etc.
Säljer det för 200 spänn, billigare om du är bra på att pruta.
Fodralet finns i Malmö, på musikhögskolan. Hör av dig till mig via pm eller i den här tråden.
Det finns också ett gammalt läderfodral med kass dragkedja, saknar löpare. Detta kan ni på köpet.
grejor
- edvin
- Medlem++
- Chupacaps
- Medlem