Vi behöver ett nytt litet mixerbord till bandets lilla klubbrigg.
10-12 kanaler. Billigt men bra är devisen, alla förslag beaktas!
Huvudsaken är att allt funkar och det inte finns skrap i potar och reglar.
Köpes: Mixerbord modell mindre! [Köpt!]
- TDHP
- Forumvärd
Köpes: Mixerbord modell mindre! [Köpt!]
Senast redigerad av TDHP den sön 06 mar 2011, 19:55, redigerad totalt 1 gånger.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP

TDHP
- mackietao
- Medlem
Hej.. Jag har ett sådant här, fast firewiremodell.
http://www.thomann.de/se/alesis_multimix_16_usb_20.htm
Det är aldrig använt mer än 1-2 timmars testande. Fick det aldrig att funka riktigt med Vista och laptopen och sen när jag skaffa windows 7 till stationära så krasha moderkortet, tror jag och har inte riktigt tagit tag i det så den har fått stått oanvänd. Även om jag har planer på att skaffa ny dator så är det där nog det sämsta köp jag gjort med tanke på att jag ändå bara skulle använda 1 kanal åt gången. Iofs smidigt att slippa ratta om. Men, overkilll så in i helvete.
Har nu även ett mindre mixerbord som jag fick med en PA anläggning som jag köpte som används i repan så jag har ett om jag skulle behöva. Hade inga planer på att sälja det men nu när jag såg din annons så varför inte då jag har basar jag vill inhandla
pris, ingen aning... Får fundera ett tag på den
Det är aldrig använt mer än 1-2 timmars testande. Fick det aldrig att funka riktigt med Vista och laptopen och sen när jag skaffa windows 7 till stationära så krasha moderkortet, tror jag och har inte riktigt tagit tag i det så den har fått stått oanvänd. Även om jag har planer på att skaffa ny dator så är det där nog det sämsta köp jag gjort med tanke på att jag ändå bara skulle använda 1 kanal åt gången. Iofs smidigt att slippa ratta om. Men, overkilll så in i helvete.
Har nu även ett mindre mixerbord som jag fick med en PA anläggning som jag köpte som används i repan så jag har ett om jag skulle behöva. Hade inga planer på att sälja det men nu när jag såg din annons så varför inte då jag har basar jag vill inhandla

- TDHP
- Forumvärd
Gissar på att det där är för dyrt.mackietao skrev:Hej.. Jag har ett sådant här, fast firewiremodell.
Har nu även ett mindre mixerbord som jag fick med en PA anläggning som jag köpte som används i repan så jag har ett om jag skulle behöva. Hade inga planer på att sälja det men nu när jag såg din annons så varför inte då jag har basar jag vill inhandlapris, ingen aning... Får fundera ett tag på den
1000-1500:- är lagom pris ungefär.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
TDHP

TDHP