Nystart av långa trådar
- Ale
- Medlem++
Nystart av långa trådar
Det har väl tagits upp innan, men problemet med "det finns inga svar till det här ämnet" kommer ju bara upp på de riktigt långa trådarna, med mycket bilder och många sidor.
Bör man kanske göra en Pt.2 "talkbass-style" på de långa trådarna och införa en 1000-post's-limit? Blir ju också mycket lättare att navigera sig.
Bör man kanske göra en Pt.2 "talkbass-style" på de långa trådarna och införa en 1000-post's-limit? Blir ju också mycket lättare att navigera sig.
Fender
Ampeg
Nova Craft
Ampeg
Nova Craft
- TDHP
- Forumvärd
Fast problemet är inte att dom är långa, det uppkom efter en databaskrasch där Daionsavages användare försvann. Det medförde att alla trådar han skrivit i "gick sönder" så dessa inlägg inte går att hitta. Det är därför jag skapat en del nya trådar med samma namn.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- peter_s
- Medlem++
Bra initiativ Ale! Jag tycker också att det borde finnas en maxgräns för hur många svar det får finnas i en tråd. Det är lättare att hitta i flera korta trådar, än en jättelång, om man letar efter något specifikt.
Men sedan finns det, som sagt, många som känns onödigt långa.
Köpare-och-säljare-tråden är en som är trasig från och till: http://pratabas.se/viewtopic.php?t=5957&start=0TDHP skrev:Posta gärna länkar här till berörda trådar så försöker jag fixa nya!
Men sedan finns det, som sagt, många som känns onödigt långa.
- GandhiMK2
- Medlem++
Humor....skulle precis läsa i tråden under...och den fanns inte....den var bara 3 sidor lång så längden kan knappast vara anledningen
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- fieldflower
- Hedersmedlem
Här har vi en som behöver en 2TDHP skrev:Posta gärna länkar här till berörda trådar så försöker jag fixa nya!
(Ett problem med att låsa den gamla är att man inte kan citera från den... Men jag kommer inte på nåt sätt att komma runt det problemet...)
Medlem i PB50+