125 kr/set inkl frakt.
Först till kvarn! (Levereras utan papp-ask.)

Om du inte är i svidande behov av två set tar jag gärna det ena. Om det är ok.Simon skrev:Tar båda seten om ingen annan har hunnit före. Skickar PM!
Skulle gärna vilja vara snäll och ge dig det ena setet, men jag köper helst båda måste jag nog uppriktigt säga. Ett behov finns, om det svider är svårt att säga på rak arm, men som dagligen aktiv basist och student passar jag gärna på när det dyker upp billiga nickel-strängar. Hoppas att det är lugnt.Bassplaya skrev:Om du inte är i svidande behov av två set tar jag gärna det ena. Om det är ok.Simon skrev:Tar båda seten om ingen annan har hunnit före. Skickar PM!
Ta dom du, det är lugntSimon skrev:Skulle gärna vilja vara snäll och ge dig det ena setet, men jag köper helst båda måste jag nog uppriktigt säga. Ett behov finns, om det svider är svårt att säga på rak arm, men som dagligen aktiv basist och student passar jag gärna på när det dyker upp billiga nickel-strängar. Hoppas att det är lugnt.Bassplaya skrev:Om du inte är i svidande behov av två set tar jag gärna det ena. Om det är ok.Simon skrev:Tar båda seten om ingen annan har hunnit före. Skickar PM!
Jag har börjat köpa samma set fast med oktavsträngar till min 8-strängade bas, och eftersom jag bara smäller oktavsträngarna kommer jag att få de "vanliga" strängarna över. Jag har två set på ingång, vill du köpa dem för 250 kr?Bassplaya skrev:Om du inte är i svidande behov av två set tar jag gärna det ena. Om det är ok.Simon skrev:Tar båda seten om ingen annan har hunnit före. Skickar PM!