Trasig re20.. Vad gör man
- macahan
- Medlem+++
Trasig re20.. Vad gör man
Vi har en trasig re20 som låter som om det sitter ett papper och fladdrar i den.. Någon som vet vad det kan vara?
Vad kan det isåfall kunna att kosta att laga?(om det är rätt gissning)
Eller.. Vem ska jag skicka sånt här till?? Finns det någon grym micklagarkille häromkring karlstadtrakten tro??
Vad kan det isåfall kunna att kosta att laga?(om det är rätt gissning)
Eller.. Vem ska jag skicka sånt här till?? Finns det någon grym micklagarkille häromkring karlstadtrakten tro??
- Klopper
- Hedersmedlem
Kolla med Bo Hansén i Gbg. http://www.hansenaudio.se/
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- Jan Hellman
- VIP medlem
http://www.standardaudio.se/
Standard Audio har agenturen för EV i Sverige. Slå en signal till dom och fråga. Beroende lite på vad som är fel på den men det troliga är väl att kapseln stuckit. Vanlig mikrofon så troligtvis har dom reservdelar på hyllan. Slå en signal. Inte någon av dom större agenturerna så dom bör inte bli allt för sura över att en privatperson slår en signal. Men egentligen ska sådana här prylar gå via musikaffären där produkten är köpt. Men ring och fråga om råd. Det brukar vara ok.
//Jan
Standard Audio har agenturen för EV i Sverige. Slå en signal till dom och fråga. Beroende lite på vad som är fel på den men det troliga är väl att kapseln stuckit. Vanlig mikrofon så troligtvis har dom reservdelar på hyllan. Slå en signal. Inte någon av dom större agenturerna så dom bör inte bli allt för sura över att en privatperson slår en signal. Men egentligen ska sådana här prylar gå via musikaffären där produkten är köpt. Men ring och fråga om råd. Det brukar vara ok.
//Jan
- thetonequest
- Medlem+
Du får helt enkelt sälja den du har till mig i befintligt skick och köpa en hel beggad istället...macahan skrev:Jag såg att det kostar mucho dolares att laga.. flat rate $200.. det är ju nästan vad en begagnad kostar..
för att använda ett vanligt förekommande uttryck:
BAJS

/Knut
|Fender Jazzbas 1969 - Sunburst|
|Fender Jazzbas 1969 - Sunburst|
- hosse
- Medlem+++
"Will it blend?".
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."