Säljer en st Warbanez , det är ett Marcbass bygge, en Warwick i en Ibanez BTB kropp, riktigt trevlig bas med MEC aktiva mickar och passiv elektronik i övrigt. 3500kr för den kanske. för 4500 kan ett flightcase ingå
ev. byten skulle kunna vara av intresse i så fall någon P-bas eller Epi thunderbird.
( denna är såld till Korvsnutten) Och kanske går även min Fortress, sitter Bartolini mickar på den och är grymt bra på alla sätt. ( på bilden finns inte dom nya mickarna). Bud på den? (även den går att få med ett flight case)
även här skulle en bra P-bas kunna vara ett intressant byte.
Senast redigerad av Roborock den ons 06 feb 2008, 08:54, redigerad totalt 4 gång.
Roborock skrev:Säljer en st Warbanez , det är ett Marcbass bygg, en Warwick i en Ibanez BTB kropp, riktigt trevlig bas med MEC aktiva mickar och passiv elektronik i övrigt. 3500kr för den kanske. för 4500 kan ett flightcase ingå
ev. byten skulle kunna vara av intresse i så fall någon P-bas eller Epi thunderbird.
Och kanske går även min Fortress, sitter Bartolini mickar på den och är grymt bra på alla sätt. ( på bilden finns inte dom nya mickarna). Bud på den? (även den går att få med ett flight case)
även här skulle en bra P-bas kunna vara ett intressant byte.
Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för den, jag vet ju inte ens om jag vill sälja den
Jag hade hoppats få några bud på den för att se om jag känner att Japp för den pengen kan den gå eller nä aldrig ska ni inte bjuda mer så ska den vara kvar.
Det är en grym bas och det gör inte mig nått om den blir kvar om du förstår.
Roborock skrev:Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för den, jag vet ju inte ens om jag vill sälja den
Jag hade hoppats få några bud på den för att se om jag känner att Japp för den pengen kan den gå eller nä aldrig ska ni inte bjuda mer så ska den vara kvar.
Det är en grym bas och det gör inte mig nått om den blir kvar om du förstår.
Japp, jag förstår precis...
Jadu.. det kommer väldigt olägligt...
Inte intresserad av byte?
Får jag en tusing emellan på Victoryn så kan vi byta, den kan låta både P-bas och mycket mycket mer...!
Och även om det bara är huvudet som påminner om en T-bird så LÅTER Victoryn klart mycket bättre/trevligare än en Epi T-bird.
Denna är alltså byggd i USA i början av 80-talet.
Roborock skrev:Sorry det bytet är helt ointressant, ska Fortressen bort så ska den bli en P-bas en bra och rätt sådan
Fegis.
Då köper jag en för 3000 på Ebay istället....
haha feel free och lycka till
Tack!
Det får bli efter ett annat basköp, men Fortressarna förekommer ju rätt ofta på Ebay, och de är billiga, men det vet ju du redan...
Men vad har du tänkt dig ta ut för den då?
Roborock skrev:Sorry det bytet är helt ointressant, ska Fortressen bort så ska den bli en P-bas en bra och rätt sådan
Fegis.
Tack!
Det får bli efter ett annat basköp, men Fortressarna förekommer ju rätt ofta på Ebay, och de är billiga, men det vet ju du redan...
Jag vet inte men inte 3000 i alla fall och det vet ju du också att denna basen får du inte för 3k ens på ebay.
Men det ska bli en bra P-bas annars får den vara kvar.
Fegis.
Tack!
Jag vet inte men inte 3000 i alla fall och det vet ju du också att denna basen får du inte för 3k ens på ebay.
Men det ska bli en bra P-bas annars får den vara kvar.
Nej, 3000 förstår jag att du inte vill släppa den för, men mellan 3000-4000 går de för på Ebay, vilket du vet om...
Sett dem gå både för strax över 3000 och för 4000, säkert någon som gått över 4000 också, se´n är ju vi i Sverige och än ska man väl inte jämföra med Ebay rakt av. Men räkna inte med att få några stora summor.
Nej, 3000 förstår jag att du inte vill släppa den för, men mellan 3000-4000 går de för på Ebay, vilket du vet om...
Sett dem gå både för strax över 3000 och för 4000, säkert någon som gått över 4000 också, se´n är ju vi i Sverige och än ska man väl inte jämföra med Ebay rakt av. Men räkna inte med att få några stora summor.
Gör jag inte heller
men ett vettigt byte eller ett vettigt bud annars får det vara.
Och du har så rätt jag har också sett lite gröna Fortressar gå för typ 4000 på ebay
Gör jag inte heller
men ett vettigt byte eller ett vettigt bud annars får det vara.
Och du har så rätt jag har också sett lite gröna Fortressar gå för typ 4000 på ebay
Gröna, svarta, röda, bruna, natur - You name it.
Det är ju trevligt för oss som tycker om basarna att de är billiga, men det är lite ruttet att de ska behöva bli SÅ billiga som de är, för det är fantastiskt bra basar.