SSD/Solid State Disk KÖPES!

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
Användarvisningsbild
Lestrange
Medlem+

SSD/Solid State Disk KÖPES!

Inlägg av Lestrange »

Jag behöver ny hårdisk till den bärbare, och tänkte då uppgrdera till SSD (2,5"). Nu tycker jag att 120/128 Gig är lite snålt, så jag hade hoppats hitta en 256 eller liknande för mindre än vad datorn kostade! (Mer än så behövs inte).Det är väl lite av ett långskott, men gärna under tusenlappen. En hundratjuga kan man ju köpa ny för 800:-, men det är som sagt lite snålt med minne.
Självklart byter jag gärna mot bas-/gitarrdelar eller jobb/setup på ditt instument!
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Användarvisningsbild
Fernan
Kontot är inaktiverat

Re: SSD/Solid State Disk KÖPES!

Inlägg av Fernan »

Kolla på Amazon.co.uk , finns några 256 Gb för strax över tusenlappen. Med SuperSaver-pris så är det fraktfritt.
Användarvisningsbild
Lestrange
Medlem+

Inlägg av Lestrange »

Fernan skrev:Kolla på Amazon.co.uk , finns några 256 Gb för strax över tusenlappen. Med SuperSaver-pris så är det fraktfritt.
Här ska kollas! Tack för tips. :tummenupp:
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Användarvisningsbild
Smygbas
Medlem+

Inlägg av Smygbas »

Jag kan tipsa om Samsungs diskar. Minst lika stabila som IBM osv, och billigare om jag minns rätt.
Skriv svar