sålt
- knedy
- VIP medlem
sålt
2+2 Warwick-stämmisar. Alla vet väl hur dom ser ut och vad det är.
Stämmisarna SÅLDA
Sen råkar jag sitta på två stycken Presto Ultra Light-strängar, A+G, någon kontrabasist som spelar på såna och känner att dom skulle behöva extrasträngar? Bud!
Stämmisarna SÅLDA
Sen råkar jag sitta på två stycken Presto Ultra Light-strängar, A+G, någon kontrabasist som spelar på såna och känner att dom skulle behöva extrasträngar? Bud!
Senast redigerad av knedy den fre 30 maj 2008, 20:25, redigerad totalt 2 gång.
Officiell stormästare i EB-orden
- Svensson
- Forumvärd
Re: Presto kontra-strängar
Vad har du för strängar på kontran, har du blandat Presto med nåt annat?knedy skrev:2+2 Warwick-stämmisar. Alla vet väl hur dom ser ut och vad det är.
Stämmisarna SÅLDA
It don't mean a thing if it ain't got that swing!
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- BBQV
- Forumvärd
-
- Medlem
Intresserad!
Har du Presto ultra light kvar! What price, man? Groovescience
- knedy
- VIP medlem
Re: Intresserad!
Japp, 300spänn kanske?groovescience skrev:Har du Presto ultra light kvar! What price, man? Groovescience
- Svensson
- Forumvärd
Vad är det för grovlek på dem? Jag har Eurosonoc ultra light men jag tror att det inte är samma som Presto ultra light. Hojta om dom finns kvar!knedy skrev:Japp, 300spänn kanske?groovescience skrev:Har du Presto ultra light kvar! What price, man? Groovescience
It don't mean a thing if it ain't got that swing!
- knedy
- VIP medlem
Jodå dom finns kvar, enligt deras hemsida ska A-strängen va 2.55mm tjock och med 21.0 kg i string tension eller vad man ska säga, G-strängen är 1.65mm mm och 20.0 kg.Svensson skrev:Vad är det för grovlek på dem? Jag har Eurosonoc ultra light men jag tror att det inte är samma som Presto ultra light. Hojta om dom finns kvar!knedy skrev:Japp, 300spänn kanske?groovescience skrev:Har du Presto ultra light kvar! What price, man? Groovescience