[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 1014: Undefined array key 3 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) *SÅLD!!* Ibanez MC-980 8-strängad bas.... - PrataBas
bjelkeman skrev:Gick den till Italien? Såg en som dök upp där på TB.
Till försäljning? Jo den gick till Italien. Fast den kan inte kommit fram än tror jag. Imorgon eller måndag tror jag. Han hade en annan liknande Ibanez. Kanske den han säljer. Eller så är det någon helt annan.....
Till försäljning? Jo den gick till Italien. Fast den kan inte kommit fram än tror jag. Imorgon eller måndag tror jag. Han hade en annan liknande Ibanez. Kanske den han säljer. Eller så är det någon helt annan.....
Ah! Jo det är han. Men det han skriver om rattarna stämmer inte riktigt. Jag skrev att jag sett andra liknande Ibanez-basar med mässingsrattar men dom flesta har definitivt plastrattar. Visste inte om Ibanez skeppat ut basar med dessa som original men jag skrev att jag ägt en MC940 och en MC924 och dom hade plastrattar i original. Det troliga är att någon bytt rattarna på denna men då var det länge sedan. Gamla mässingsrattar och jag har sett några andra Ibanez-basar med samma rattar men det är troligtvis så att fler bytt på sina basar.