Jag var på första reunionturnen -96. Det gav inte mersmak direkt. Mina pojkrumsposters från 70-talet vände sig nog i flyttkartongen på föräldrarnas vind.
Jag var på första reunionturnen -96. Det gav inte mersmak direkt. Mina pojkrumsposters från 70-talet vände sig nog i flyttkartongen på föräldrarnas vind.
Jag hade backtage pass...na nanaa na naaaa naaaaa ... Sug på den du..
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
precision65 skrev:Jag var på första reunionturnen -96. Det gav inte mersmak direkt. Mina pojkrumsposters från 70-talet vände sig nog i flyttkartongen på föräldrarnas vind.
Var också där då. Ungefär samma upplevelse. Kul att ha sett dem, men det räcker med det.
"Life without bass would become very treblesome..."
Skall inte dit, men jag tänkte se dokumäntären idag 22:00 (Måndag) SVT1
Malt är bättre än majs.
-----------------------------------------------------------
Ibanez SR, Kasuga J Bas,
, Calsbro stingray, Ibanez PD7, Ashdown envelope, Line 6 Bas pod, osv
Danko_Jim skrev:Skall inte dit, men jag tänkte se dokumäntären idag 22:00 (Måndag) SVT1
BAH! Hellre High Chaparall...Fredrik, Filip och Iron Mike! Kan det bli bättre? Fast jag kan erkänna att jag kommer zappa över till ettan i reklampauserna...
Det är ungefär så det känns, KISS e så jäkla kassa, men samtidigt så jäkla bra!
Danko_Jim skrev:Skall inte dit, men jag tänkte se dokumäntären idag 22:00 (Måndag) SVT1
BAH! Hellre High Chaparall...Fredrik, Filip och Iron Mike! Kan det bli bättre? Fast jag kan erkänna att jag kommer zappa över till ettan i reklampauserna...
Det är ungefär så det känns, KISS e så jäkla kassa, men samtidigt så jäkla bra!
Du är för ung..
Ja va också på reuionen konserten. Både i Göteborg och Stockholm...