Taurus skrev:
Jag är också -67:a, men mina första plattor var Kiss-alster, och jag hade fullt upp med Hotter than Hell istället för danskarna
Jag såg inget problem i någotdera så jag lyssnade på Gasolin, Kiss, André Walter och Count Basie på högsta volym fast inte samtidigt. Men under samma tidsperiod och jag är en -66:a. Och jag har för övrigt gjort två spelningar i Christiania. Helt ok konsertlokal. En gång med en dansk jazzpianist och en gång med ett svenskt popband på 80-talet. Det var skojjigt. Fast jag gillar inte knark. Inte ens light knark. Men whisky är gott. Väldigt trevliga konserter vart det dock. Blev dock stoppad och kroppsvisiterad av svenska tullen när jag skulle hem båda gångerna. Fick känslan att dom visste ganska exakt vilka som varit i närheten av Christiania. Lite besynnerligt om det varit enbart slumpartade stickprovskontroller båda gångerna. Men man vet ju aldrig.
[quote="Randy "SilverBack&"]denna gång skall jag inte missa den...[/quote]
Vad du än gör, så försök inte att följa Willy Jönssons blick!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..