Gasolin!

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Taurus skrev: Jag är också -67:a, men mina första plattor var Kiss-alster, och jag hade fullt upp med Hotter than Hell istället för danskarna ;-)
Jag såg inget problem i någotdera så jag lyssnade på Gasolin, Kiss, André Walter och Count Basie på högsta volym fast inte samtidigt. Men under samma tidsperiod och jag är en -66:a. Och jag har för övrigt gjort två spelningar i Christiania. Helt ok konsertlokal. En gång med en dansk jazzpianist och en gång med ett svenskt popband på 80-talet. Det var skojjigt. Fast jag gillar inte knark. Inte ens light knark. Men whisky är gott. Väldigt trevliga konserter vart det dock. Blev dock stoppad och kroppsvisiterad av svenska tullen när jag skulle hem båda gångerna. Fick känslan att dom visste ganska exakt vilka som varit i närheten av Christiania. Lite besynnerligt om det varit enbart slumpartade stickprovskontroller båda gångerna. Men man vet ju aldrig.

//Jan
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd

Inlägg av TDHP »

K-special om Gasolin går i repris på tvåan 22:05 ikväll om nån intresserad missade det sist! (Dereborn! :D )
Rätt OK dokumentär tyckte jag.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Gäst
Kontot är inaktiverat

Inlägg av Gäst »

denna gång skall jag inte missa den...
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem

Inlägg av Klopper »

[quote="Randy "SilverBack&"]denna gång skall jag inte missa den...[/quote]

Vad du än gör, så försök inte att följa Willy Jönssons blick! :lol:
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
dereborn

Inlägg av dereborn »

Jag kollar nu. Sköna snubbar....
Gäst
Kontot är inaktiverat

Inlägg av Gäst »

..och trummisen är som trummisar är...

"Jag tänker inte så mycket, jag bara är"
Skriv svar