Vad behöver jag mest?!
- Diesel
- Medlem++
- broder blues
- Medlem++
Japp... har en 20gigs H300... arbetshästDiesel skrev:säger bara äldre IriverGunnar89 skrev:En iPOD dör förr eller senare... Jag skulle nog ha satsat på något motsvarande från Creative istället... De är outslitliga!
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
-
- Kontot är inaktiverat
- Diesel
- Medlem++
jag har en sån här av första modellen, flash-spelare.. har kört över den med bil, cykel, tappat den nerför trappor, varit ute med den i regnet m.m. den går inte dödabroder blues skrev:Japp... har en 20gigs H300... arbetshästDiesel skrev:säger bara äldre IriverGunnar89 skrev:En iPOD dör förr eller senare... Jag skulle nog ha satsat på något motsvarande från Creative istället... De är outslitliga!
en polare tvättade sin i tvättmaskin

Har du provat att råka krasha datorn med mp3n i? Min kompis gjorde det o hans display försvannDiesel skrev:jag har en sån här av första modellen, flash-spelare.. har kört över den med bil, cykel, tappat den nerför trappor, varit ute med den i regnet m.m. den går inte dödabroder blues skrev:Japp... har en 20gigs H300... arbetshästDiesel skrev:säger bara äldre IriverGunnar89 skrev:En iPOD dör förr eller senare... Jag skulle nog ha satsat på något motsvarande från Creative istället... De är outslitliga!
en polare tvättade sin i tvättmaskin