Vad behöver jag mest?!

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Masayo
Medlem++

Inlägg av Masayo »

En iPOD dör förr eller senare... Jag skulle nog ha satsat på något motsvarande från Creative istället... De är outslitliga! :wink:
Fender Jazz Bass - 1966 / Squier Classic Vibe 60's Jazz Bass - 2012 / Fender Rumble 100
Användarvisningsbild
Diesel
Medlem++

Inlägg av Diesel »

Gunnar89 skrev:En iPOD dör förr eller senare... Jag skulle nog ha satsat på något motsvarande från Creative istället... De är outslitliga! :wink:
säger bara äldre Iriver
Gear:
Squire vintage modified P-bas, ESP J-4, Albin Hagström 2x15"

http://klassikerutmaningen.se
Användarvisningsbild
broder blues
Medlem++

Inlägg av broder blues »

Diesel skrev:
Gunnar89 skrev:En iPOD dör förr eller senare... Jag skulle nog ha satsat på något motsvarande från Creative istället... De är outslitliga! :wink:
säger bara äldre Iriver
Japp... har en 20gigs H300... arbetshäst
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Gäst
Kontot är inaktiverat

Inlägg av Gäst »

När? Min bara går och går efter att ha daskat i backen ett antal gånger...ring mig när den skall dö ... :wink:
Användarvisningsbild
Diesel
Medlem++

Inlägg av Diesel »

broder blues skrev:
Diesel skrev:
säger bara äldre Iriver
jag har en sån här av första modellen, flash-spelare.. har kört över den med bil, cykel, tappat den nerför trappor, varit ute med den i regnet m.m. den går inte döda

en polare tvättade sin i tvättmaskin :P
Gear:
Squire vintage modified P-bas, ESP J-4, Albin Hagström 2x15"

http://klassikerutmaningen.se
gäst

Inlägg av gäst »

Diesel skrev:
broder blues skrev:
Diesel skrev:
säger bara äldre Iriver
jag har en sån här av första modellen, flash-spelare.. har kört över den med bil, cykel, tappat den nerför trappor, varit ute med den i regnet m.m. den går inte döda

en polare tvättade sin i tvättmaskin :P
Har du provat att råka krasha datorn med mp3n i? Min kompis gjorde det o hans display försvann :lol:
Skriv svar