Regn?? Här i södra bohuslän strålar solen. Eg kriminellt att sitta inne o jobba.knedy skrev:On that note ska jag tametusan gå ut på en liten promenad själv! För nu har det slutat regna.Jan Brodin skrev:Vore nog egentligen vettigare att sträcka på sig lite och kanske ta en kort promenad men vettig har jag aldrig varit.
Hur kommer det sig att ni är inne på PB så ofta?
- broder blues
- Medlem++
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
- knedy
- VIP medlem
Hmm.. Väldigt konstigt att vädret i södra bohuslän skiljer sig mot vädret i södra lappland.broder blues skrev:Regn?? Här i södra bohuslän strålar solen. Eg kriminellt att sitta inne o jobba.knedy skrev:On that note ska jag tametusan gå ut på en liten promenad själv! För nu har det slutat regna.Jan Brodin skrev:Vore nog egentligen vettigare att sträcka på sig lite och kanske ta en kort promenad men vettig har jag aldrig varit.

Jävla växthuseffekten som ställt till det igen antar jag.
Officiell stormästare i EB-orden
- BassiLow
- Medlem++
[quote="Randy "SilverBack&"]Jag är här för att jag kan...[/quote]
+1 och inte vill eller orkar göra nåt annat
+1 och inte vill eller orkar göra nåt annat

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;
Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
- BassiLow
- Medlem++
oops, snabba svar 
nu åker jag hem.........

nu åker jag hem.........
Senast redigerad av BassiLow den tis 06 maj 2008, 16:53, redigerad totalt 1 gånger.
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;
Revolver
- DoggyD
- Medlem++
Vilken jävla fråga egentligen, det gäller ju bara att tillfredställa sina basbehov, en del har större sådana, andra mindre. Visserligen är tiden vår värsta fiende men en del saker måste få ta lite tid. Det har ju fö. varit rätt mycket tugg om 40+ osv. härute den sista tiden, och det är hur cool som helst, det är därför ni youngsters borde starta upp er egen dagis eller tonårsavdelning där ni kan jämföra godispriser och recensera KP och häftiga kläder och såpor på tv, så kan vi oldtimers utbyta erfarenheter kring bra sätt att ta bort hår i öronen och bra vitaminer och sånt som foträta skor hängslen och annat som blir viktigt runt 40+ och framåt. Tur att inte frågan gällde varför det är så få som är ute på forumen. Alla här ute vet ju att basister har en egen humor, det får ni tolka som ni vill. LOL. And don't forget that old folks boogie too 

Woah...OkejDoggyD skrev:Vilken jävla fråga egentligen, det gäller ju bara att tillfredställa sina basbehov, en del har större sådana, andra mindre. Visserligen är tiden vår värsta fiende men en del saker måste få ta lite tid. Det har ju fö. varit rätt mycket tugg om 40+ osv. härute den sista tiden, och det är hur cool som helst, det är därför ni youngsters borde starta upp er egen dagis eller tonårsavdelning där ni kan jämföra godispriser och recensera KP och häftiga kläder och såpor på tv, så kan vi oldtimers utbyta erfarenheter kring bra sätt att ta bort hår i öronen och bra vitaminer och sånt som foträta skor hängslen och annat som blir viktigt runt 40+ och framåt. Tur att inte frågan gällde varför det är så få som är ute på forumen. Alla här ute vet ju att basister har en egen humor, det får ni tolka som ni vill. LOL. And don't forget that old folks boogie too

No commentsDoggyD skrev:Hoppas du inte blev rädd för elake gubben nu rumpeldunken, ditt nick förresten, där jag kommer från låter det lite som en som ställer sej som en SAAB och öppnar bakluckan, vad betyder det egentligen min vän

Jorå..
Hahh elak gubbe...Nädu! Inte är jag rädd för elaka gubbar inte! Okej, lite kanske

Mitt namn har ingen betydelse. Själv då?
HAHAH kom på bästa svaret på det där, men det vill jag inte säga

Senast redigerad av gäst den tis 06 maj 2008, 18:23, redigerad totalt 1 gånger.
- BassiLow
- Medlem++
Jag har inga andra vänner, därför hänger jag mycket här 

Revolver
- Valek
- Medlem
-
- Medlem+++
- Valek
- Medlem
Tanken frestar mig. Har du fikabröd till kaffet ?Ugglan GBG skrev:Kom över till mig en stund, så bjuder jag på kaffe vetja!Valek skrev:jag är 20 bast, singel och seg efter jobbet. Vad ska jag annars pyssla med ?
Gear : Warwick Corvette $$, MAG 300. MAG 115T, Tortexplektrum och rödvin. Summan av kardemunnan = har du schysta grejer blir du bra per automatik.
-
- Medlem+++
Har ett paket Singoalla som gick ut 2006, duger det? Annars kan man fixa annat.Valek skrev:Tanken frestar mig. Har du fikabröd till kaffet ?Ugglan GBG skrev:Kom över till mig en stund, så bjuder jag på kaffe vetja!Valek skrev:jag är 20 bast, singel och seg efter jobbet. Vad ska jag annars pyssla med ?
- Noelredding
- Medlem++
- fieldflower
- Hedersmedlem
- TommyLove
- Medlem
Min fru hävdar att jag skulle kunna bli en bra basist om jag övade bas all tid som jag nu pratar bas...
www.myspace.com/tommylovesweden
Det är inte det att det var bättre förr, det är bara det att det är sämre nu.
"A little less conversation, a little more action please!". ganska skön låt faktikst...TommyLove skrev:Min fru hävdar att jag skulle kunna bli en bra basist om jag övade bas all tid som jag nu pratar bas...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SvxjTStd ... re=related[/youtube]
- broder blues
- Medlem++
Hur tycker hon att du e nu då?TommyLove skrev:Min fru hävdar att jag skulle kunna bli en bra basist om jag övade bas all tid som jag nu pratar bas...
Fender friend & resident bluespolis
- TommyLove
- Medlem
Hon tycker att jag är OK, men inte på bas...
www.myspace.com/tommylovesweden