Hilfe: jag kan inte justera dragstänger.

Prata om justeringar, reparationer och basbyggen
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Hilfe: jag kan inte justera dragstänger.

Inlägg av Tössberg »

Jag skulle uppskatta om en godhjärtat göteborgare ville åta sig att hjälpa mig justera in min Clover XP15.6 som jag dessvärre inte kan få 100% fason på.

Jag kan ta med basen till Götelaborg vilken dag som helst i veckan. Självklart bjussar jag på kubb/vetekrans/kaffe/whatever, bara du kan få fason på basen!
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem

Re: Hilfe: jag kan inte justera dragstänger.

Inlägg av 200071 »

Tössberg skrev:Jag skulle uppskatta om en godhjärtat göteborgare ville åta sig att hjälpa mig justera in min Clover XP15.6 som jag dessvärre inte kan få 100% fason på.

Jag kan ta med basen till Götelaborg vilken dag som helst i veckan. Självklart bjussar jag på kubb/vetekrans/kaffe/whatever, bara du kan få fason på basen!
Det skulle vara ett nöje att få göra en insats på ett sådant fantastiskt instrument!

*edit* Jag är inte så mycket för kaffebröd.
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Re: Hilfe: jag kan inte justera dragstänger.

Inlägg av Tössberg »

200071 skrev:
Tössberg skrev:Jag skulle uppskatta om en godhjärtat göteborgare ville åta sig att hjälpa mig justera in min Clover XP15.6 som jag dessvärre inte kan få 100% fason på.

Det skulle vara ett nöje att få göra en insats på ett sådant fantastiskt instrument!

*edit* Jag är inte så mycket för kaffebröd.
Ok, slipp kaffebrödet då ;) Säg en dag/tid som passar dig så kan det bli kaffe utan bröd istället (+ justering)?
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem

Inlägg av 200071 »

Om du kan komma till Vasagatan 35 i morgon mellan lunch och kvällen så får du tillbaka den på onsdag eller torsdag?
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Inlägg av Tössberg »

200071 skrev:Om du kan komma till Vasagatan 35 i morgon mellan lunch och kvällen så får du tillbaka den på onsdag eller torsdag?
:tummenupp:
Det blir jättebra! Vasagatan 35 it is. Skall det medtagas hämtkaffe?
Annars kan jag bjussa lite Westmalle/liknande dryck nästa PB Väst!
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem

Inlägg av 200071 »

Tössberg skrev:
200071 skrev:Om du kan komma till Vasagatan 35 i morgon mellan lunch och kvällen så får du tillbaka den på onsdag eller torsdag?
:tummenupp:
Det blir jättebra! Vasagatan 35 it is. Skall det medtagas hämtkaffe?
Annars kan jag bjussa lite Westmalle/liknande dryck nästa PB Väst!
Det senare låter utmärkt!

Du får ett litet PM också
Skriv svar