Jag skulle uppskatta om en godhjärtat göteborgare ville åta sig att hjälpa mig justera in min Clover XP15.6 som jag dessvärre inte kan få 100% fason på.
Jag kan ta med basen till Götelaborg vilken dag som helst i veckan. Självklart bjussar jag på kubb/vetekrans/kaffe/whatever, bara du kan få fason på basen!
Hilfe: jag kan inte justera dragstänger.
- Tössberg
- Medlem++
Hilfe: jag kan inte justera dragstänger.
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
- 200071
- Hedersmedlem
Re: Hilfe: jag kan inte justera dragstänger.
Det skulle vara ett nöje att få göra en insats på ett sådant fantastiskt instrument!Tössberg skrev:Jag skulle uppskatta om en godhjärtat göteborgare ville åta sig att hjälpa mig justera in min Clover XP15.6 som jag dessvärre inte kan få 100% fason på.
Jag kan ta med basen till Götelaborg vilken dag som helst i veckan. Självklart bjussar jag på kubb/vetekrans/kaffe/whatever, bara du kan få fason på basen!
*edit* Jag är inte så mycket för kaffebröd.
- Tössberg
- Medlem++
Re: Hilfe: jag kan inte justera dragstänger.
Ok, slipp kaffebrödet då200071 skrev:Det skulle vara ett nöje att få göra en insats på ett sådant fantastiskt instrument!Tössberg skrev:Jag skulle uppskatta om en godhjärtat göteborgare ville åta sig att hjälpa mig justera in min Clover XP15.6 som jag dessvärre inte kan få 100% fason på.
*edit* Jag är inte så mycket för kaffebröd.

Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
- Tössberg
- Medlem++
200071 skrev:Om du kan komma till Vasagatan 35 i morgon mellan lunch och kvällen så får du tillbaka den på onsdag eller torsdag?

Det blir jättebra! Vasagatan 35 it is. Skall det medtagas hämtkaffe?
Annars kan jag bjussa lite Westmalle/liknande dryck nästa PB Väst!
- 200071
- Hedersmedlem
Det senare låter utmärkt!Tössberg skrev:200071 skrev:Om du kan komma till Vasagatan 35 i morgon mellan lunch och kvällen så får du tillbaka den på onsdag eller torsdag?![]()
Det blir jättebra! Vasagatan 35 it is. Skall det medtagas hämtkaffe?
Annars kan jag bjussa lite Westmalle/liknande dryck nästa PB Väst!
Du får ett litet PM också