lossa grill på ashdown 410?
- slarvid
- Medlem+
lossa grill på ashdown 410?
undrar om nån provat det? och hur i så fall? på min bassman 115 låda sitter grillen med kardborr. Har köpt en och ska klä om grillen så den matcher min bassman och ser lite mer retro ut tänkte jag... eller iaf ska en kompis göra det åt mig ty jag är född med tummen mitt i.... arslet...
Starkare: ardbeg, springbank
- LarsGBG
- Medlem+
Re: lossa grill på ashdown 410?
Jag hade aldrig av fronten så jag kan inte hjälpa dig, men jag hoppas du är nöjd i övrigt!slarvid skrev:undrar om nån provat det? och hur i så fall? på min bassman 115 låda sitter grillen med kardborr. Har köpt en och ska klä om grillen så den matcher min bassman och ser lite mer retro ut tänkte jag... eller iaf ska en kompis göra det åt mig ty jag är född med tummen mitt i.... arslet...
- slarvid
- Medlem+
Re: lossa grill på ashdown 410?
polaren har den än. ska hämta den nästa lördagLarsGBG skrev:Jag hade aldrig av fronten så jag kan inte hjälpa dig, men jag hoppas du är nöjd i övrigt!slarvid skrev:undrar om nån provat det? och hur i så fall? på min bassman 115 låda sitter grillen med kardborr. Har köpt en och ska klä om grillen så den matcher min bassman och ser lite mer retro ut tänkte jag... eller iaf ska en kompis göra det åt mig ty jag är född med tummen mitt i.... arslet...
Starkare: ardbeg, springbank
- trestintas
- Medlem+