lossa grill på ashdown 410?

Prata om justeringar, reparationer och basbyggen
Användarvisningsbild
slarvid
Medlem+

lossa grill på ashdown 410?

Inlägg av slarvid »

undrar om nån provat det? och hur i så fall? på min bassman 115 låda sitter grillen med kardborr. Har köpt en och ska klä om grillen så den matcher min bassman och ser lite mer retro ut tänkte jag... eller iaf ska en kompis göra det åt mig ty jag är född med tummen mitt i.... arslet...
Starkare: ardbeg, springbank
Användarvisningsbild
LarsGBG
Medlem+

Re: lossa grill på ashdown 410?

Inlägg av LarsGBG »

slarvid skrev:undrar om nån provat det? och hur i så fall? på min bassman 115 låda sitter grillen med kardborr. Har köpt en och ska klä om grillen så den matcher min bassman och ser lite mer retro ut tänkte jag... eller iaf ska en kompis göra det åt mig ty jag är född med tummen mitt i.... arslet...
Jag hade aldrig av fronten så jag kan inte hjälpa dig, men jag hoppas du är nöjd i övrigt!
Användarvisningsbild
slarvid
Medlem+

Re: lossa grill på ashdown 410?

Inlägg av slarvid »

LarsGBG skrev:
slarvid skrev:undrar om nån provat det? och hur i så fall? på min bassman 115 låda sitter grillen med kardborr. Har köpt en och ska klä om grillen så den matcher min bassman och ser lite mer retro ut tänkte jag... eller iaf ska en kompis göra det åt mig ty jag är född med tummen mitt i.... arslet...
Jag hade aldrig av fronten så jag kan inte hjälpa dig, men jag hoppas du är nöjd i övrigt!
polaren har den än. ska hämta den nästa lördag
Användarvisningsbild
trestintas
Medlem+

Inlägg av trestintas »

Jag hade aldrig öppnat grillen då riskerar man att släppa ut den Magiska röken...
Mvh
Emanuel
http://www.myspace.se/578515318
Gott E D
Medlem nr: 2617
Användarvisningsbild
slarvid
Medlem+

Inlägg av slarvid »

de va bara rycka ut skiten, satt med fyra pluppar
Skriv svar