Nu blev det ändring igen, det blir ingen GBG-resa för mig på måndag så jag behöver nån i GBG som kan hämta upp en MM-bas på Gibraltargatan på just måndag. Jag kan ge nån hundring för besväret.
Sen hämtar jag den hos er antingen senare i veckan eller veckan efter.
Aktuellt igen , BASHÄMTNING GBG
- melodika
- Medlem+
Aktuellt igen , BASHÄMTNING GBG
Senast redigerad av melodika den fre 28 nov 2008, 13:51, redigerad totalt 1 gånger.
- 200071
- Hedersmedlem
Re: fixade sig...
Självfallet!melodika skrev:Impulsköpte en MM-kopia på Tradera nyss. Så jag undrar om det finns nån GBG:are som kunde hämta upp den åt mig förhoppningsvis i helgen, mot typ en hundring, och sen hämtar jag den måndag förmiddag.
Detta gäller enbart om inte säljaren själv kan möta mig på måndag, det vet jag snart.
Eller betyder rubriken att hämtningen fixat sig?
- melodika
- Medlem+
Jag trodde det hade löst sig, men konjunkturen gör att jag får körningar överallt istället för GBG så det ändrades igen. Så alltså, behöver jag en PB-tjänst i början av nästa vecka om det går att fixa200071 skrev:Självfallet!melodika skrev:Impulsköpte en MM-kopia på Tradera nyss. Så jag undrar om det finns nån GBG:are som kunde hämta upp den åt mig förhoppningsvis i helgen, mot typ en hundring, och sen hämtar jag den måndag förmiddag.
Detta gäller enbart om inte säljaren själv kan möta mig på måndag, det vet jag snart.

- 200071
- Hedersmedlem
Just tell me!melodika skrev:Jag trodde det hade löst sig, men konjunkturen gör att jag får körningar överallt istället för GBG så det ändrades igen. Så alltså, behöver jag en PB-tjänst i början av nästa vecka om det går att fixa200071 skrev:Självfallet!melodika skrev:Impulsköpte en MM-kopia på Tradera nyss. Så jag undrar om det finns nån GBG:are som kunde hämta upp den åt mig förhoppningsvis i helgen, mot typ en hundring, och sen hämtar jag den måndag förmiddag.
- Danne Palm
- Medlem
Hojta om hjälp behövs!
/Danne
/Danne
Cities of Mars.
https://citiesofmars.bandcamp.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Duesenberg Triton, pedaler, Fender Rumble 500
https://citiesofmars.bandcamp.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Duesenberg Triton, pedaler, Fender Rumble 500
- Klopper
- Hedersmedlem
Behöver du hjälp med transport av den från Gbg mot södra nejder så hojta! Åker från Götet lördag 6/12!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..