Aktuellt igen , BASHÄMTNING GBG

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
melodika
Medlem+

Aktuellt igen , BASHÄMTNING GBG

Inlägg av melodika »

Nu blev det ändring igen, det blir ingen GBG-resa för mig på måndag så jag behöver nån i GBG som kan hämta upp en MM-bas på Gibraltargatan på just måndag. Jag kan ge nån hundring för besväret.

Sen hämtar jag den hos er antingen senare i veckan eller veckan efter.
Senast redigerad av melodika den fre 28 nov 2008, 13:51, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem

Re: fixade sig...

Inlägg av 200071 »

melodika skrev:Impulsköpte en MM-kopia på Tradera nyss. Så jag undrar om det finns nån GBG:are som kunde hämta upp den åt mig förhoppningsvis i helgen, mot typ en hundring, och sen hämtar jag den måndag förmiddag.

Detta gäller enbart om inte säljaren själv kan möta mig på måndag, det vet jag snart.
Självfallet!

Eller betyder rubriken att hämtningen fixat sig?
Användarvisningsbild
melodika
Medlem+

Inlägg av melodika »

200071 skrev:
melodika skrev:Impulsköpte en MM-kopia på Tradera nyss. Så jag undrar om det finns nån GBG:are som kunde hämta upp den åt mig förhoppningsvis i helgen, mot typ en hundring, och sen hämtar jag den måndag förmiddag.

Detta gäller enbart om inte säljaren själv kan möta mig på måndag, det vet jag snart.
Självfallet!

Jag trodde det hade löst sig, men konjunkturen gör att jag får körningar överallt istället för GBG så det ändrades igen. Så alltså, behöver jag en PB-tjänst i början av nästa vecka om det går att fixa :D
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem

Inlägg av 200071 »

melodika skrev:
200071 skrev:

Självfallet!

Jag trodde det hade löst sig, men konjunkturen gör att jag får körningar överallt istället för GBG så det ändrades igen. Så alltså, behöver jag en PB-tjänst i början av nästa vecka om det går att fixa :D
Just tell me!
Användarvisningsbild
Danne Palm
Medlem

Inlägg av Danne Palm »

Hojta om hjälp behövs!

/Danne
Cities of Mars.
https://citiesofmars.bandcamp.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Duesenberg Triton, pedaler, Fender Rumble 500
Masayo
Medlem++

Inlägg av Masayo »

Passande avatar, Melodika! :D
Fender Jazz Bass - 1966 / Squier Classic Vibe 60's Jazz Bass - 2012 / Fender Rumble 100
Användarvisningsbild
melodika
Medlem+

Inlägg av melodika »

Årnes är hjälten i detta drama :D
Användarvisningsbild
melodika
Medlem+

Inlägg av melodika »

Doktor Frankenstyle skrev:Hojta om hjälp behövs!

/Danne
Tack, men Årnes fixar det. Däremot skulle jag vilja svänga förbi dig nån gång och utbyta Duesenbergerfarenheter :D
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem

Inlägg av Klopper »

Behöver du hjälp med transport av den från Gbg mot södra nejder så hojta! Åker från Götet lördag 6/12!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Skriv svar