Irbit skrev:Om det nu finns en bas som är på väg att skickas och som tydligen inte är helt enkel att få tag på för att den bara tillverkades under två år så är väl det bra? Jag misstänkte att det fanns en annan sida av detta. Bra att Lestrange klev in och skrev. Efter mina år i musikaffär vet jag ungefär vad som kan hända om en kund inte upplever att hen är nöjd. Framförallt när överdrifterna kommer fram tämligen omedelbart. Att hävda att någonting är "värdelöst" och "ett skämt" och sen inte vilja specificera vart i problemet ligger känns alltid konstigt. Jag har själv blivit drabbad av lowfreq´s attityd ett par gånger och det har inte känts helt skojjigt så jag har nog ställt mig försiktigt tvekande till hela den här historien. Jag har varit med om att vanliga musikaffärer tagit ett halvår på sig eller mer för att få fram ersättningsinstrument. Nödvändigtvis inte alltid musikaffärens fel utan agenturer kan ha slut på ett instrument så det kan verkligen ta ett tag när man försöker göra rätt för sig. Och i det här fallet verkar det handla om ett hyffsat ovanligt ersättningsinstrument i en specifik lack. Hur som, jag blir alltid lite konfunderad då det inte specificeras vart i problemet ligger. Är halsen av, går den inte att justera, rostig hardware, fel modell eller vad det nu kan handla om? Det enda som framkommit hittills är att basen luktar illa. Och att den är värdelös. Och ett skämt.
Så du har "blivit drabbad" av mig.. och passar här på att ge igen lite ??
Vet du om att HELA PB har blivit drabbad av DIG!?
Jag har INTE specat någon specialbas av Pentastar.. fan vad trött jag blir !!
Jag blev erbjuden en Fender JV av Pentastar och JV-basarna tillverkades -82 till -84.
Och, återigen, jag sa: Ja, det är OK .. OM DET GÅR FORT.
(jaaaaa, jag har PM-bevis på det!)
Lika fort som du klev in i den här tråden kan du kliva ut - du tillför bara massa elände och missförstånd.