Har ett gammalt axelband som jag varit nöjd med. Men så fick jag se bilder från senaste gigget. Vill ha något utan 4sound-logga...

Just ja! De verkar intressanta!magnusb skrev:Mono axelband är trevliga! Blev tipsad själv av mästaren basmartin.
Det såg intressant ut, och till och med plektrumficka. Inte så farligt dyrt heller.Nick skrev:Just ja! De verkar intressanta!magnusb skrev:Mono axelband är trevliga! Blev tipsad själv av mästaren basmartin.
http://monocreators.com/the-betty/" onclick="window.open(this.href);return false;
Det är ju inte direkt "mono", det är väl "7+2 stereo".mikkejohansson skrev: Jag är nu officiellt en Mono-fanboy med tre axelband, tre gigbags (!), en pedalbordsväska, en ryggsäck - och snart även en plånbok
mrbaloo skrev:Det är ju inte direkt "mono", det är väl "7+2 stereo".mikkejohansson skrev: Jag är nu officiellt en Mono-fanboy med tre axelband, tre gigbags (!), en pedalbordsväska, en ryggsäck - och snart även en plånbok
Åhå ett Doolittle ska testas!mikkejohansson skrev:Jag kör också Mono, men den enklare varianten som heter Doolittle. Gillar inte såna breda comfortband nåt vidare. Men Doolittle-banden (har tre stycken) är kanon, väldigt följsamma men samtidigt stabila.
Jag är nu officiellt en Mono-fanboy med tre axelband, tre gigbags (!), en pedalbordsväska, en ryggsäck - och snart även en plånbok
Jag fattar inte riktigt grejen? Ser ut som vanliga axelband. Men det kanske är svårt att få en uppfattning av bara bilder.mikkejohansson skrev:Jag kör också Mono, men den enklare varianten som heter Doolittle. Gillar inte såna breda comfortband nåt vidare. Men Doolittle-banden (har tre stycken) är kanon, väldigt följsamma men samtidigt stabila.
Jag är nu officiellt en Mono-fanboy med tre axelband, tre gigbags (!), en pedalbordsväska, en ryggsäck - och snart även en plånbok
Här ska shoppasmikkejohansson skrev:Finns allt möjligt gött: ipad-sleeve, macbook-sleeve, passväskor, plånböcker...