Har ingen aning om vad switchen gör faktiskt, men det är kanske seriekoppling...

just de ... inge vidare stil å hålla på så ...blackparkas skrev:Tack Hosse för att du talar om hur bra den här basen är att spela på så att min polare verkligen kommer kunna sälja basen....
Faan... du skulle ju bli arg på mig också för att jag påtalade halsbredden juuuuhhh.... var ju meningen.blackparkas skrev:Ja, hade det inte varit för att halsen var så smal som den är hade jag troligtvis köpt den själv.
Men den är för smal för mina händer helt klart.
Att bli dödad av en björn eller varg måste statistiskt vara ett av de mest osannolika sätt en människa kan dö på - ändå blir det sånt ramaskri så fort nån skriker varg eller björn. Hundratals människor dör varje år av bilar och motorcyklar, av lungcancer pga rökning, i hjärtinfarkt pga frosseri, av sprit, droger, våld i hemmet osv osv - fan, det dör säkert fler människor av att få en åskblixt i huvudet än det dör av björn- och vargslag sammanlagt.blackparkas skrev:Hehehe....
Är för upprörd över senaste björnattacken som hänt idag i grannbyn för att reagera.....
I 9 av 10 björnattacker är det en jägare inblandad.
Och jag köper inte "att jägare är oftare i skogen än andra".
Farsan jobbar åt Vattenfall t.ex. och har varit ute i skogen/naturen varje dag i över 25 år och enda gången han sett en björn var när han åkte bil för ett par år sedan...
lowfreq skrev:Åhå... björnar... känns så avlägset här nere sthlm ... men det är fan inte så många mil upp de lufsar runt. Följer inte björndebatten.
Nja, han har siktat in sig på de nytillverkade Hagströmgurorna.200071 skrev:Jag tror fortfarande att det är Mannegitarren din kompis vill ha. Han har bara inte förstått det riktigt ännu....
+1MatsD skrev:Att bli dödad av en björn eller varg måste statistiskt vara ett av de mest osannolika sätt en människa kan dö på - ändå blir det sånt ramaskri så fort nån skriker varg eller björn. Hundratals människor dör varje år av bilar och motorcyklar, av lungcancer pga rökning, i hjärtinfarkt pga frosseri, av sprit, droger, våld i hemmet osv osv - fan, det dör säkert fler människor av att få en åskblixt i huvudet än det dör av björn- och vargslag sammanlagt.blackparkas skrev:Hehehe....
Är för upprörd över senaste björnattacken som hänt idag i grannbyn för att reagera.....
Farsan jobbar åt Vattenfall t.ex. och har varit ute i skogen/naturen varje dag i över 25 år och enda gången han sett en björn var när han åkte bil för ett par år sedan...
Människor är idioter och idiotiskast av alla människor är jägare. Även när männisor klantat sig och klampat rakt på ett björnide och björnen agerar med ett helt naturligt försvarsbeteende, då ska jägarna ändå ut och skjuta björnen.
/Mats D
Kan en pissgul FenderStrata med inbyggd Roland GK-mic vara av intresse? En GR-33:a finns också med i bilden. Då kan han låtsas att han är i rymden.blackparkas skrev:Nja, han har siktat in sig på de nytillverkade Hagströmgurorna.200071 skrev:Jag tror fortfarande att det är Mannegitarren din kompis vill ha. Han har bara inte förstått det riktigt ännu....
MatsD skrev: Att bli dödad av en björn eller varg måste statistiskt vara ett av de mest osannolika sätt en människa kan dö på - ändå blir det sånt ramaskri så fort nån skriker varg eller björn. Hundratals människor dör varje år av bilar och motorcyklar, av lungcancer pga rökning, i hjärtinfarkt pga frosseri, av sprit, droger, våld i hemmet osv osv - fan, det dör säkert fler människor av att få en åskblixt i huvudet än det dör av björn- och vargslag sammanlagt.
Människor är idioter och idiotiskast av alla människor är jägare. Även när männisor klantat sig och klampat rakt på ett björnide och björnen agerar med ett helt naturligt försvarsbeteende, då ska jägarna ändå ut och skjuta björnen.
/Mats D
Absolut!MatsD skrev:- fan, det dör säkert fler människor av att få en åskblixt i huvudet än det dör av björn- och vargslag sammanlagt.blackparkas skrev:Hehehe....
mats skrev:Mycket godis i byte.....
1 st p-bas squier med mex-mickar och fenderlogga.
1 st huvudlös Hohner The jack nyrenoverad.
1 st Hartke VXL Bass-attack.
+ en liten slant emellan.
Kan det va intrersting???
//Mats