Ännu en snygg vintagebas!
- TDHP
- Forumvärd
Ännu en snygg vintagebas!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP

TDHP
- blackparkas
- Medlem++++
Någon som lirat på en så´n där bandlös?
Blir det trevligt bandlöst mysljud eller blir det bara bröl?
Skulle ju vara ett ypperligt instrument att börja sin bandlösa karriär med, den är ju så snygg!
Blir det trevligt bandlöst mysljud eller blir det bara bröl?
Skulle ju vara ett ypperligt instrument att börja sin bandlösa karriär med, den är ju så snygg!
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- mikkejohansson
- Medlem++
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- TDHP
- Forumvärd
Vaddå, såg du inte den andra?the_great_alfonzo skrev:"Ännu en"? Är inte det lite att överdriva?
![]()
Jag kan tamefasen tänka mej en vintage-jazzbas... Fast då ska den vara från 70-80 talet så fett hårt!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
TDHP

TDHP
- BBQV
- Forumvärd
- hosse
- Medlem+++
han vill ha en bas som är minst 35 år äldre än sig själv.dereborn skrev:Varför just från 70-80 talet?the_great_alfonzo skrev:"Ännu en"? Är inte det lite att överdriva?
![]()
Jag kan tamefasen tänka mej en vintage-jazzbas... Fast då ska den vara från 70-80 talet så fett hårt!
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
snyggast!! blockinlägg, praise the lord!! Tüdligen fanns dessa på 60-talet med dock, men det fanns bergis snyggare färger 70/80!dereborn skrev:Varför just från 70-80 talet?the_great_alfonzo skrev:"Ännu en"? Är inte det lite att överdriva?
![]()
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- Klopper
- Hedersmedlem
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- hosse
- Medlem+++
jag har pepparkaksformar som ser ut att passa perfektKlopper skrev:Vi kan nog fixa blockinlays på din hals Alfresco!

www.chucknorrisfacts.com
???????????????the_great_alfonzo skrev:damn!! Nåväl, jag får väl göra som resten av er här på PB, ljuga om min ålder
Vem här inne gör det?
I'm 43, stolt o lättad över att aldrig mer behöva vara tonåring, ha 20-30-eller 40- årskriser (jag slapp dom iofs...) o över att ha samlat ihop en skaplig mängd livserfarenhet längs vägen.
Finns många situationer där jag numera vet EXAKT hur man inte ska göra, tänka eller bete sej!
- Klopper
- Hedersmedlem
45, men instämmer förövrigt!dereborn skrev:???????????????the_great_alfonzo skrev:damn!! Nåväl, jag får väl göra som resten av er här på PB, ljuga om min ålder
Vem här inne gör det?
I'm 43, stolt o lättad över att aldrig mer behöva vara tonåring, ha 20-30-eller 40- årskriser (jag slapp dom iofs...) o över att ha samlat ihop en skaplig mängd livserfarenhet längs vägen.
Finns många situationer där jag numera vet EXAKT hur man inte ska göra, tänka eller bete sej!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

- Klopper
- Hedersmedlem
Köp ett badlakan och torka dig bakom öronen! Valp!Johannes skrev:Gubbarslen. Jag är bara 37.

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.

HHHRRRRRRRRRRRRRMMMMM, ja, du om någon har ju bevittnat en av de situationerna. Fast det var ju ett år sedan nu, jag har mognat sedan dess...dereborn skrev:Be patient, young Jedi...Johannes skrev:Gubbarslen. Jag är bara 37.
Det finns alltså ännu situationer där du INTE vet exakt hur man inte ska bete sej...