Sonnerup 5:a, Rikshabacker 5:a, Epiphone Thunderbird Pro V, Bach Jazz 5:a + några till
Ampeg SVPCL & SVT-IIP, Lab iP 450, Magellan 800, Streamliner 600, tks 2 x 112 + 212 + lite till
Medlem av PrataBas Gubbklubb 50++
OK, nästa:
Nattbild av en stad. I förgrunden syns bandets frontfigur i blått och vitt.
Sonnerup 5:a, Rikshabacker 5:a, Epiphone Thunderbird Pro V, Bach Jazz 5:a + några till
Ampeg SVPCL & SVT-IIP, Lab iP 450, Magellan 800, Streamliner 600, tks 2 x 112 + 212 + lite till
Bakom frontfiguren syns ett romerskt fälttecken, som istället för S.P.Q.R. är försett med bandets namn och skivans titel framför örnen.
Skivan släpptes 1974.
Bandet är uppkallat efter en engelsk jordbruksreformator, som bl a uppfann en hästdragen såmaskin 1701.
Visst, ni har rätt båda. (Rackarns bra platta!)
TDHP - först på bollen, varsågod!
Wo-hoo! Klippte Kal P Dal på ledtråden, sen var det en baggis...
Det är nog första gången jag vinner faktiskt. Ska njuta lite innan jag levererar ny ledtråd.
Sådärja!
Svartvit bild av metande barn (singular) på en brygga.
Chriller skrev:Kvinnlig svensk artist verksam på 2000-talet, då blev det kanske för svårt?
Det är nog inte så svårt - bara du ger en liten beskrivning av hur omslaget ser ut
annars drar jag till med Kicki Danielsson eller Christer Lindarw för hela slanten.
Chriller skrev:Kvinnlig svensk artist verksam på 2000-talet, då blev det kanske för svårt?
Det är nog inte så svårt - bara du ger en liten beskrivning av hur omslaget ser ut
annars drar jag till med Kicki Danielsson eller Christer Lindarw för hela slanten.
I mitt förrförra inlägg står det: Svartvit bild av metande barn (singular) på en brygga.
Men det kanske var lite dumt att lägga det sist i inlägget efter massa radmatningar...
Kvinnlig artist verksam på 2000-talet är ledtråden.
Här kommer frågan igen med ny ledtråd på slutet:
Svartvit bild av metande barn (singular) på en brygga.
Kvinnlig artist verksam på 2000-talet, men inte under eget namn utan under två olika alias, på två olika språk.