Eagle Hazze skrev:
Konstnär
akvarell blyerts 70x100 cm
Wow!
Säljer du dina verk? Finns det mer bilder nånstans?
Tack så mycket.
ja jag säljer men har inga priser på hemsidan, brukar mest gå genom gallerier men denna kostar ungefär som en AMPEG SVT VR hos thomann.
du kan titta på min hemsida från senaste utställningen http://www.wassborg.se, sidan är uppbyggd så att du klickar bara på bilder för att öppna och stänga, du kan klicka på ett speciellt verk för att få en förstoring.
Sedan så kan du dra av 30% i galleriprovision som bara finns på priset när det säljs på galleri och jag har börjat med räntefria avbetalningar efter överenskommelse så en tavla för 16000 kostar 11200 kr som man kan dela upp på ett år eller ett halvår.
Det var anständigt! Jag återkommer om det blir aktuellt. Grymt fina grejer!
En till basist i rullstol? Eller ser jag helt fel..?
Jag tänkte på BBQV som demonstrerade hur kul han kan ha på sitt jobb som högstadielärare.
Första gången jag gjorde en ganska stor kopiering på jobbet så filmade jag bara för att visa världen hur kul mitt jobb är... eller nånting. Fråga mig inte hur jag tänkte. Då tyckte jag de kändes tragikomiskt på nåt sätt. Nu är det bara tragiskt att jag ens fick för mig att filma en sån vardagsgrej.
Inavladbonnby skrev:Pluggar just nu till (bajstorkande) Undersköterska som de heter, kul när man är snubbe. Blir väl till o ta första bästa jobb som dyker upp när jag pluggat klart
Kudos till dig! Inte bara för att du är kille men det är ett så jäkla viktigt jobb! Har jobbat som assistent på många olika boenden och även som personlig assistent och de som aldrig har provat på det vet inte vilken jäkla insikt man får om människosläktet.
Hoppas att du får jobb på stört!
Ja, jo. Hade min andra praktik på ett daghem för förståndshandikappade. Och växte till en helt annan person när jag var klar. man fick en..annorlunda syn på livet och lärde sig uppskatta de små sakerna.
Tyvärr inte så bra som det ser ut. Jag jobbar ju med motorer till sådana och det har gett möjlighet att få hänga med och t.ex. lyssna på konstiga motorljud.
TheFlap
Medlem i PrataBas gubbklubb 40+....(70-)
Jazz-62, P-63, Bassline Worp Art V
Tyvärr inte så bra som det ser ut. Jag jobbar ju med motorer till sådana och det har gett möjlighet att få hänga med och t.ex. lyssna på konstiga motorljud.
T ex om det är nåt krut i motorn? Eller om Kurt fastnat i rotorbladen?
Då sjunker tyvärr coolhetspoängen ett par steg, i och med detta. Trots detta, mycket höga poäng.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
(Skojade bara, det är basmagnus som har det som yrke. Jag har bara lirat i Scandinavium tre gånger.)
och spelar med snygga tjejer
Sedan tycker jag att det är väldigt roligt att spela in och mixa, men det är inget jag tjänar så jättemycket pengar på än, men hoppas få göra mer av det.
Basmagnus skrev:Här är mitt senaste jobb. Schatz in action!
Mamma Mia!
Eller är det Gimmie, gimmie gimmie?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..