Mitt senaste projekt! Tremickad Aerodyne Viper Jazz....
- Lestrange
- Medlem+
Du får plåta den när den kommer fram! ...eller kan ni läsa nästa nummer av Rock'n'Roll Magazine, där både jag och basen kommer att figurera!Hagström skrev:Du har ingen mumsig färdigbild på denna Jens?

Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
- Hagström
- Medlem++
Va? Skojar du?Lestrange skrev:Du får plåta den när den kommer fram! ...eller kan ni läsa nästa nummer av Rock'n'Roll Magazine, där både jag och basen kommer att figurera!Hagström skrev:Du har ingen mumsig färdigbild på denna Jens?
När kommer den ut då, måste jag ju bara ha i så fall

Schatz Jazz nr13
Squier JV -83
Ampeg SVT450H
Hagström BT-100
- Lestrange
- Medlem+
Kommer om en månad, ungefär. Redaktörn försökte ta reda på vad basen var för modell genom att bild-googla på "Grass Roots", som ju stod på huvudet då. Han lyckades inte så bra, och fick till slut ringa mig och fråga vad det var för skapelse!Hagström skrev:Va? Skojar du?Lestrange skrev:Du får plåta den när den kommer fram! ...eller kan ni läsa nästa nummer av Rock'n'Roll Magazine, där både jag och basen kommer att figurera!Hagström skrev:Du har ingen mumsig färdigbild på denna Jens?
När kommer den ut då, måste jag ju bara ha i så fall

Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
- Lestrange
- Medlem+
- Hagström
- Medlem++
Riktigt kul.. det numret måste jag ju köpaLestrange skrev:Kommer om en månad, ungefär. Redaktörn försökte ta reda på vad basen var för modell genom att bild-googla på "Grass Roots", som ju stod på huvudet då. Han lyckades inte så bra, och fick till slut ringa mig och fråga vad det var för skapelse!Hagström skrev:Va? Skojar du?Lestrange skrev:Du får plåta den när den kommer fram! ...eller kan ni läsa nästa nummer av Rock'n'Roll Magazine, där både jag och basen kommer att figurera!Hagström skrev:Du har ingen mumsig färdigbild på denna Jens?
När kommer den ut då, måste jag ju bara ha i så fallJag tog ingen bild efter att jag naturaliserat (avsvärtat) huvudet, så det får du gärna göra.

Jag fixar lite snygga bilder när den kommer:)
Schatz Jazz nr13
Squier JV -83
Ampeg SVT450H
Hagström BT-100
- Hagström
- Medlem++
Hämtade hem denna från bussgods idag.. stämde upp och pillad lite på den.
Jens har gjort det igen.. en härlig bas med låg och skön stränghöjd, känns riktigt skön med badass-stallet och halsen är lättspelad och snabb.
Nu har den dessutom en riktigt snygg matching headstock.
En player är född... bilder kommer senare.
Tack Jens
Jens har gjort det igen.. en härlig bas med låg och skön stränghöjd, känns riktigt skön med badass-stallet och halsen är lättspelad och snabb.
Tack Jens

Schatz Jazz nr13
Squier JV -83
Ampeg SVT450H
Hagström BT-100
- Lestrange
- Medlem+
Jomen man tackar tillbaks! Nu får du uppdatera gearlistan igen.Hagström skrev:Hämtade hem denna från bussgods idag.. stämde upp och pillad lite på den.
Tack Jens

Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
- Hagström
- Medlem++
Haha.. ja just det.. vad döper du den till då?Lestrange skrev:Jomen man tackar tillbaks! Nu får du uppdatera gearlistan igen.Hagström skrev:Hämtade hem denna från bussgods idag.. stämde upp och pillad lite på den.
Tack Jens
Schatz Jazz nr13
Squier JV -83
Ampeg SVT450H
Hagström BT-100
- Lestrange
- Medlem+
Hagström skrev:Haha.. ja just det.. vad döper du den till då?Lestrange skrev:Jomen man tackar tillbaks! Nu får du uppdatera gearlistan igen.Hagström skrev:Hämtade hem denna från bussgods idag.. stämde upp och pillad lite på den.
Tack Jens
Eftresom det är en Aerodynekropp och en Viperhals heter basen Lestrange Viperdyne!
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
- Hagström
- Medlem++
Det kör vi påLestrange skrev:Hagström skrev:Haha.. ja just det.. vad döper du den till då?Lestrange skrev:Jomen man tackar tillbaks! Nu får du uppdatera gearlistan igen.Hagström skrev:Hämtade hem denna från bussgods idag.. stämde upp och pillad lite på den.
Tack Jens
Eftresom det är en Aerodynekropp och en Viperhals heter basen Lestrange Viperdyne!

Schatz Jazz nr13
Squier JV -83
Ampeg SVT450H
Hagström BT-100
- Hagström
- Medlem++
- SuperSwede
- Medlem+
- Hagström
- Medlem++
- Lestrange
- Medlem+
Hagström skrev:Ja han har gjort ett fint jobb Jens..Viktorl skrev:riktigt snygg!
Min favoritbas för tillfället men det är väl så det brukar vara när man är nykär.
Tihi!

Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
- Viktorl
- Medlem+
Var det inte så det lät med vikingarna ocksåxD?Hagström skrev:Får nog bli ordentlig ekonomisk kris i så fall.. men man vet ju inte, allt kan hända.SuperSwede skrev:Ställer mig på kö om du mot förmodan vill sälja:-)
//P
Vårdar den ömt tills den dagen kommer..om den kommer
Är glad att den fick förbli trären, fruktade att den hade blivit svartlackad när jag läste att den hade fått matching headstock
Science teachers and the mentally ill, that's all Jazz is for
- Hagström
- Medlem++
Precis såViktorl skrev:Var det inte så det lät med vikingarna ocksåxD?Hagström skrev:Får nog bli ordentlig ekonomisk kris i så fall.. men man vet ju inte, allt kan hända.SuperSwede skrev:Ställer mig på kö om du mot förmodan vill sälja:-)
//P
Vårdar den ömt tills den dagen kommer..om den kommer
Är glad att den fick förbli trären, fruktade att den hade blivit svartlackad när jag läste att den hade fått matching headstock

Schatz Jazz nr13
Squier JV -83
Ampeg SVT450H
Hagström BT-100