Nån som lyssnat?
- Geddan
- VIP medlem
-
- Medlem+
- Geddan
- VIP medlem
Tack!christian veltman skrev:http://www.mikaelberglund.com/mikaelber ... jects.html

Det är väl Mickes -54 på omslaget?!

"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Geddan
- VIP medlem
- Nyasu
- Medlem+
- Kontakt:
- posedin
- Medlem+
Den där basen har man klämt på, fantastiskt härlig.. Skulle dock bli ännu bättre om man fräste in en aktiv stallmick typ EMG. Eller hur Micke?Geddan skrev:Tack!christian veltman skrev:http://www.mikaelberglund.com/mikaelber ... jects.html![]()
Det är väl Mickes -54 på omslaget?!

Fender Jazz Bass 1964, Yamaha TRB 1005, Ibanez Roadstar, Ampeg V4B,
- posedin
- Medlem+
Det var inte bara basen som blev konstig den kvällen.. Hade stora problem att kliva upp motiverad på morgonen för att gå på seminarium.. Bob Dylan gick på repeat i skallen och trots massor av tandkräm så stank man burbon.MickeBerglund skrev:![]()
Varför fräsa in när man kan spika dit en direkt bara och sen dra kablarna via häftstift till baksidan.
P.S Den vart jäkligt konstig efter det att du klämt på den. Luktade whisky på nåt sätt.
Nästa gång står jag för drickat!
-
- Kontot är inaktiverat
Vad gör man inte för att slippa dina Mark King DVDsposedin skrev: Det var inte bara basen som blev konstig den kvällen.. Hade stora problem att kliva upp motiverad på morgonen för att gå på seminarium.. Bob Dylan gick på repeat i skallen och trots massor av tandkräm så stank man burbon.

- posedin
- Medlem+
Baah!! Efter 400 gram parmaskinka och två amarone så ska du se att det går över!MickeBerglund skrev:Vad gör man inte för att slippa dina Mark King DVDsposedin skrev: Det var inte bara basen som blev konstig den kvällen.. Hade stora problem att kliva upp motiverad på morgonen för att gå på seminarium.. Bob Dylan gick på repeat i skallen och trots massor av tandkräm så stank man burbon.
-
- Kontot är inaktiverat
- posedin
- Medlem+
ingen aning.. Det spårar som vanligt alltid ur.. Förlåt.MickeBerglund skrev:Ok, du vinnerposedin skrev: Baah!! Efter 400 gram parmaskinka och två amarone så ska du se att det går över!![]()
Lägger mig ner och gapar, som den kalkon jag är. Bara att fylla mitt kranium med delikatesser. Värre kan man ha det.
Var det en p-bas vi skrev om?