Jag köpte ett sexpack folköl till min bror, jag delade dock upp varje öl i ett eget paket. För det är ju roligare att få många små paket än bara ett stort.
Och mor och far fick ett ljus

Så vad gav ni bort?
Känns som att du gick back.hosse skrev:digitalkamera (morsan), tre cd-skivor (styvfarsan), presentkort för en onödig summa pengar (syrran), ansiktsbehandling+massage+smycke (fjällan) och presentkort på fotvård till farsan.
i gengäld fick jag ett 10-pack strumpor, kalsonger, två t-shirts och en fruktansvärt bra dvd-dokumentär.
Geddy_Lee skrev:Känns som att du gick back.hosse skrev:digitalkamera (morsan), tre cd-skivor (styvfarsan), presentkort för en onödig summa pengar (syrran), ansiktsbehandling+massage+smycke (fjällan) och presentkort på fotvård till farsan.
i gengäld fick jag ett 10-pack strumpor, kalsonger, två t-shirts och en fruktansvärt bra dvd-dokumentär.
Tjaa.....dra ditt strå till stacken. eller flytta hemifrån; slyngel kanske?!ironbullen skrev:Jag köpte en Mustasch skiva till morsan (som visade sig vara fruktansvärt bra), en eltandborste till styvfar (för att han luktar roadkill i käften), och lite annat skit till resterande familjemedlemar. Det intresanta är dock vad jag fick utav dom; En sopkvast med medföljande skyffel, disktrasor och disksvampar, toalettborste, m.m. Hur skall man tolka det?