Jag köpte precis ett begagnat UniChorus vilket beter sig underligt. Jag har provat 2 olika batterier och en batterieliminator:
http://www.youtube.com/watch?v=bee_KcD1 ... e=youtu.be
Är det här UniChoruset trasigt?
- magstorm
- Medlem+
Är det här UniChoruset trasigt?
Crippa skrev:...vad fan e GAS för nåt?fieldflower skrev:Som böldpest fast skönt.
- BB3000S
- VIP medlem
- Smuttkungen
- Medlem+
- Fumliga Fingrar
- Nykomling
Eftersom undertecknad var den som sålde dig den pedal som nu tydligen verkar vara mer intresserad av att kontakta okända civilisationer i yttre rymden än leverera ett dugligt chorusljud så vill jag härmed erbjuda dig ersättning för sveda och värk genom att köpa tillbaka pedalen ögonaböj. (Eller ombesörja och betala reparationen hos Harald på EBS i Bromma.) (Såvida du inte fått in några schyssta meddelanden från de små gröna gubbarna från YR och vill behålla mackapären...)
- magstorm
- Medlem+
Jag har tyvärr inte fått tag i de gröna små gubbarna, trots enträgna försök, så jag lämnar nog helst tillbaka pedalen. Jag har skickat pm till dig.Fumliga Fingrar skrev:Eftersom undertecknad var den som sålde dig den pedal som nu tydligen verkar vara mer intresserad av att kontakta okända civilisationer i yttre rymden än leverera ett dugligt chorusljud så vill jag härmed erbjuda dig ersättning för sveda och värk genom att köpa tillbaka pedalen ögonaböj. (Eller ombesörja och betala reparationen hos Harald på EBS i Bromma.) (Såvida du inte fått in några schyssta meddelanden från de små gröna gubbarna från YR och vill behålla mackapären...)
Crippa skrev:...vad fan e GAS för nåt?fieldflower skrev:Som böldpest fast skönt.