Det blev väldigt ljust en kort stund och sade POFF när jag skulle använda mitt slutsteg idag. Jag öppnade och kikade vad som kunde vara fel och hittade en blå mojäng med någon slags brygga över som var avbränd på den ena kanalens kretskort.
Här är en bild på den friska mojängen. Det är den som det står 01 vid:
Kan vara en säkring vilket tyder på mer allvarliga fel som havererade sluttrissor .
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
B-Å Åhs skrev:Kan vara en säkring vilket tyder på mer allvarliga fel som havererade sluttrissor .
Är det denna som menas så är jag säker på att det är en liten switch, sett den typen många gånger innan. men det finns ju inga garantier att det bara är den som gått sönder.. Brinner en komponent upp så brukar det finnas en anledning till det.
All these jokes have been pre-approved as funny by me.
B-Å Åhs skrev:Kan vara en säkring vilket tyder på mer allvarliga fel som havererade sluttrissor .
Är det denna som menas så är jag säker på att det är en liten switch, sett den typen många gånger innan. men det finns ju inga garantier att det bara är den som gått sönder.. Brinner en komponent upp så brukar det finnas en anledning till det.
Japp, det är den jag menar. Jag tror att jag själv orsakade felet på grund av lite haffsigt handhavande. Men jag ska undersöka det hela lite närmare så får vi se vad som hänt. Nu vet jag att det är en switch.