Säljer en EBS rackcase i svart tolex 3enheter i mkt.bra skick. levereras i originalkartong medföljer korgmuttrar och en 1 enhets vent.plåt.OBS! förstärkaren följer inte med!
Pris: 700kr inkl frakt!
Senast redigerad av elmelino den mån 23 apr 2012, 20:59, redigerad totalt 5 gång.
Kollade Posten och Bussgods....idiotiskt kostar 370kr med Posten och lika mycket med Bussgods blir nog att försöka kränga den här hemma.....fast till Gbg kan jag nog fixa den i helgen.......
Men är det verkligen så dyrt med bussgods. Jag köpte en 4x10 baslåda på 31 kg av en kille här på pb och den kostade 370:- i frakt. Kan denna kosta lika mycket?
Ingemar
Ja tyvärr Bussgods verkar bara gå mest på volym, ska jag skicka den i originalkartongen så kostar den det! Skickar jag den däremot med Schenker utan kartong så tror jag det kostar 120kr ska mäta lite!
Kollat upp den kostar 230kr med bussgods(utan emballage) Tyvärr är den 2cm för djup för Schenker annars hade den gått att skicka för 120kr Kan tänka mej dela på frakten!
Senast redigerad av elmelino den lör 21 apr 2012, 17:19, redigerad totalt 1 gånger.