Geddan skrev:Såg nu att det krävs en höjd på 38", dvs 96,5 cm.
Det klarar jag med en halv dm. =)
Frågan är vad den där armen ska haka i för något?
Du kan gå in i vilken järnaffär som helst och köpa något att skruva dit. Badkarshandtag till exempel. Alltså ett sånt där böjt rör som mormor har ovanför badkaret.
http://www.myspace.com/stefanmarkebo" onclick="window.open(this.href);return false;
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+ (till och med 50+)
smarkebo på Skype
Kornblå, silver, svart, grå och turkos är mest i ögonfallande, men jag gissar att det är den tukosa nyansen du menar. Inte en aning vad man döpt den till
Det sjuka med den där basen är ju att den inte har bindings. Ser jättekonstigt ut!
Plus att den har dots o inte hajfenor - tycker den är skitsnygg!
Färgen kanske är en refin eftersom den saknar bindings?
Visst kan den vara omlackad, men modellen som sådan är den som t.ex. Paul McCartney och Chris Squier spelar på. En exportmodell - som just saknar bindings och blockinlägg - avsedd för den brittiska marknaden, kallad 4001S. En snygg modell.
Aha, visste att Macca hade en sån men inte att det var en "riktig" modell.
Kornblå, silver, svart, grå och turkos är mest i ögonfallande, men jag gissar att det är den tukosa nyansen du menar. Inte en aning vad man döpt den till
Det sjuka med den där basen är ju att den inte har bindings. Ser jättekonstigt ut!
Plus att den har dots o inte hajfenor - tycker den är skitsnygg!
Färgen kanske är en refin eftersom den saknar bindings?
Visst kan den vara omlackad, men modellen som sådan är den som t.ex. Paul McCartney och Chris Squier spelar på. En exportmodell - som just saknar bindings och blockinlägg - avsedd för den brittiska marknaden, kallad 4001S. En snygg modell.
Mer OT i tråden, 4001S har mono jack dessutom, det har bara 4001V63PMC av ovan nämda 4001S tribute basarna. 4001CS har stereo jack för att kunna köra Rick O S(o)und (standard 1969, option innan).
Jag föredrar också 4001S. S mer Slick.
Fender
still insists on using Leo Quan BAD ASS bridges.
Old Fenders and black suspenders.