Nu säljer jag min fina Peavey Cirrus. En riktigt fin bas i fint skick. Låter kanon och skön att lira på med många ljudmöjlighter på grund av 18volts aktiv 3bands elektronik, genomgående hals, 35" mensur. Handbyggd i USA. För att köpa liknande måste man nuförtiden Custom-beställa. Listpris runt 30 000SEK. Hardcase ingår.Ring eller maila för mer bilder och info. 070-4012719 is da telefunken number
Senast redigerad av RolleHarris den tor 10 jan 2008, 22:45, redigerad totalt 3 gång.
Halsen är i lönn och maghogny med grafit stänger i halsen och huvudet klätt med en platta i grafit för att göra halsen rejält stabil. Så den rör sig inte oönskat åt nåt håll
Halsen är i lönn och maghogny med grafit stänger i halsen och huvudet klätt med en platta i grafit för att göra halsen rejält stabil. Så den rör sig inte oönskat åt nåt håll
Ok.
Råkar det kanske vara så att du är lite intresserad av basen?
Såg att du bor i Gävle, inte så långt ifrån Falun där jag bor ifall du vill testa den eller så
Ok.
Råkar det kanske vara så att du är lite intresserad av basen?
Såg att du bor i Gävle, inte så långt ifrån Falun där jag bor ifall du vill testa den eller så
Gillar inte riktigt Peaveys sound, men hade varit intressant att höra hur det lät med grafithals. Nu var det ju inte så att den hade det, tyvärr.
RolleHarris skrev:Nu säljer jag min fina Peavey Cirrus. En riktigt fin bas i fint skick. Låter kanon och skön att lira på med många ljudmöjlighter på grund av 18volts aktiv 3bands elektronik, genomgående hals, 35" mensur. Handbyggd i USA. För att köpa liknande måste man nuförtiden Custom-beställa. Listpris runt 30 000SEK. Hardcase ingår.Ring eller maila för mer bilder och info. 070-4012719 is da telefunken number
Pris 9000kr.
Skulle va gött att höra hur den låter och känna lite på den. Ser fin ut tkr jag
Men tror tyvärr inte att jag vill lägga mina pengar på denna. Planen jag har är att samla ihop till en Warwick Streamer doublebuck eller kanske en beggad Stage one...Fin va den iaf
RolleHarris skrev:Nu säljer jag min fina Peavey Cirrus. En riktigt fin bas i fint skick. Låter kanon och skön att lira på med många ljudmöjlighter på grund av 18volts aktiv 3bands elektronik, genomgående hals, 35" mensur. Handbyggd i USA. För att köpa liknande måste man nuförtiden Custom-beställa. Listpris runt 30 000SEK. Hardcase ingår.Ring eller maila för mer bilder och info. 070-4012719 is da telefunken number
Pris 9000kr.
Du kan ju komma och testa den om du vill, du kanske tycker att den duger då...hihi.....Warwick är ju fula..haha
Pris 9000kr.
Du kan ju komma och testa den om du vill, du kanske tycker att den duger då...hihi.....Warwick är ju fula..haha
Haha nja du...Jag bor i Norrköping så det får nog va Lite långt att åka...Warwick...jo vissa kan se ganska fula ut men jag gillar dom dom e sköna o de flesta e fina oxo sådetså!
Kan du inte bara ge mej basfan! NU! Nej men den kan vara intressant faktiskt...ska ta mej en funderare! Ont om pengar dock...men vad har man mammor och pappor till egentligen? Vi får väl se hur det går...den som lever får se