Bästa PB bilden!?
- mikkejohansson
- Medlem++
- FreCKo
- Medlem++
Re: Bästa PB bilden!?
Något uttryck jag hört nån gång i amerikansk TVGeddy_Lee skrev:-korv, elle?FreCKo skrev:
We have a wiener!

http://www.theage.com.au/articles/2007/ ... 54084.html
- Jan Hellman
- VIP medlem
*edit* Hm.... Fick lägga upp bilderna igen. Såg bilderna i Safari på min Mac men inte i Firefox. Konstigt. Nåväl, här är dom igen. *edit*
Ur mitt eget HÖGST egoistiska utgångsläge tycker jag att följande bilder är bland dom bästa bilder som publicerats på PB. Men det är ju bara vad jag personligen tycker och det är ju jag som publicerade dom:

//Jan

Ur mitt eget HÖGST egoistiska utgångsläge tycker jag att följande bilder är bland dom bästa bilder som publicerats på PB. Men det är ju bara vad jag personligen tycker och det är ju jag som publicerade dom:

//Jan

Senast redigerad av Jan Hellman den tis 01 jan 2008, 19:30, redigerad totalt 6 gång.
- BBQV
- Forumvärd
- Jan Hellman
- VIP medlem
Ser ni inte bilderna? Jag får upp dom och dom ligger inte på min hårddisk så det är inte några felassocierade länkar. Ska kolla lite.daionsavage skrev:Jag fick upp bilderna om jag bad webbläsaren att öppna dem i ett nytt fönster. Tungt sällskap han har, hellboy!BarbequeVillage skrev:Jo, de där röda kryssen är vanliga, men bästa bild...

//Jan
*edit* Fixat. //J
- BBQV
- Forumvärd
- Jan Hellman
- VIP medlem
- Backlund
- Medlem++
Re: Bästa PB bilden!?
Är det DionSavages bas? Hur är den? LÅter den bra? Har funderat på att köpa en själv.
- Semborg
- Administratör
- Kontakt:
-
- Medlem++
Oj, nu blev jag rejält avundsjuk. Berätta mer! Eller finns det en gammal tråd att kolla på? Jag misstänker att det var någon Peter Gabriel-turné inblandad eftersom Ged Lynch är med på bild också =)Hellboy skrev:*edit* Hm.... Fick lägga upp bilderna igen. Såg bilderna i Safari på min Mac men inte i Firefox. Konstigt. Nåväl, här är dom igen. *edit*
//Jan![]()
![]()
![]()
Fender - Squier - Tobias - Gibson - Ampeg
- edvin
- Medlem++
Vi har en stingray och typ 20 fenderrssthe_great_alfonzo skrev:Ååååååh, har ni sån lyx på er skola??? Börjar ju själv på musik gymnasium snart, tänk om de har samma lyxPunkster skrev:Haha, suprise!
Jag gick på musikgymnasium, och basen tillhörde skolan. Det var riktigt bra bas, fast den var väääldigt välanvänd.Är det en riktigt warwick eller en rockbass eller liknande?

grejor