När jag kollar pb i mobilen så fattas massa funktioner, kan inte starta nytt ämne, kolla pm m.m. Är det barnsjukdomar?
Helst skulle jag vilja köra pb som på gamla sidan, då var mobil-sidan likadan som datorsidan.
Dä va la dä!
pb i mobilen?
- slarvid
- Medlem+
pb i mobilen?
Starkare: ardbeg, springbank
- TDHP
- Forumvärd
Re: pb i mobilen?
Ladda hem Tapatalk för 20 spänn och kör via den istället, funkar kanon!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Klicka längst ned "Disable phpBB Mobile" så hamnar du på vanliga sidan.slarvid skrev:När jag kollar pb i mobilen så fattas massa funktioner, kan inte starta nytt ämne, kolla pm m.m. Är det barnsjukdomar?
Helst skulle jag vilja köra pb som på gamla sidan, då var mobil-sidan likadan som datorsidan.
Dä va la dä!
Vi har lagt in ett mobiltema men det är inte perfekt, än.
- slarvid
- Medlem+
tack! nu funkar den fint igen!Rix skrev:Klicka längst ned "Disable phpBB Mobile" så hamnar du på vanliga sidan.slarvid skrev:När jag kollar pb i mobilen så fattas massa funktioner, kan inte starta nytt ämne, kolla pm m.m. Är det barnsjukdomar?
Dä va la dä!
Vi har lagt in ett mobiltema men det är inte perfekt, än.
Starkare: ardbeg, springbank
- magnus_s
- Medlem
Var precis på väg att skira en sån "varför-är-det-så-smått-när-jag-kör-på-paddan"-inlägg och fick preciiiis syn på "Disable phpBB Mobile" och vips så var det precis som jag ville ha det.
Gott med mobilsida förresten, kommer bli ännu bättre sen med full funktionalitet.
Gott med mobilsida förresten, kommer bli ännu bättre sen med full funktionalitet.
Medlemspresentation: http://pratabas.se/viewtopic.php?p=862869