märklig fråga, men hur gör man det? detta är väl en anti-reperationsfråga, men ändå. ska relica lite kåpor och annan hårdvara och tänkte på att man kanske kunde simulera svett för att få ett så äkta slitage som möjligt.
idén jag tänkte på är att kanske blanda olika delar vatten, salt och ammoniak, men jag vet inte. någon whizkid som har ett bättre alternativ?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Klopper skrev:Ha grejerna i armhålan när du tränar!
jag tränar inte
Monika: jag vill ha grejerna korroderade, inte brunbetsade.
Men släng då ner grejorna i fiskgromset!
Salt och gammalt klägg torde fixa det mesta.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Med tanke på ditt kommande Växjöäventyr så är det väl du som snart är eleven?
skruvade på hamsterhjulet på fel håll imorse. förtydliga!
Eleven!
På svenska!!!
skruvade på hamsterhjulet på fel håll imorse. förtydliga!
Eleven!
På svenska!!!
fy fan
underhållsarbetarna har tagit kaffepaus så hissen gick inte ända upp idag.
En aning brett mellan målstolparna?
För att vara allvarlig en sekund;
undrar om inte Coca Cola skulle greja det ganska bra?!
När jag var liten parvel så vet jag att Lundqvist, som hade bilverkstan i Laknäs,
aldrig i livet skulle dricka det för han använde det till att lösa upp rost med.
Han tyckte lixom inte att han ville ha det i magen när han såg vad det åstadkom på metall.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Geddy_Lee skrev:För att vara allvarlig en sekund;
undrar om inte Coca Cola skulle greja det ganska bra?!
När jag var liten parvel så vet jag att Lundqvist, som hade bilverkstan i Laknäs,
aldrig i livet skulle dricka det för han använde det till att lösa upp rost med.
Han tyckte lixom inte att han ville ha det i magen när han såg vad det åstadkom på metall.
jo, det har nämnts tidigare. men det känns lite klent, vill ha nåt med lite kraft i