Övrigt är själva lådan i bra skick, så pass som den kan vara efter så många år.
Har tänkt mej 1000:- för den, skickar den helst inte, men om så är fallet så betalar köparen frakten och jag skickar den precis som den är.
Inga byten.

Vet inte hur många watt den är men ska kolla upp det med Ebs, jag kan tom. sälja denna för 800:- om du hämtar densnuffe82 skrev:Hur många watt är den på? Kanske vill köpa!
Står faktiskt inget på baksidan, jag har för mig att den är på 300w, men det är osäkert.snuffe82 skrev:Står det inget på baksidan hur många watt den är på? och vad menar du med att elementen skulle vara lite trötta? låter den dåligt?
Har du flera bilder på den så man ser hur den ser ut?
Den spelar högt och har bas i sig, men nu är den istort sett såld, så jag tackar för visat intresse.snuffe82 skrev:Klarar den att spela högt? eller är den mera till för soft-spel? och har den bra bas i sig?
ELS 4x10" + TECAMP topp. Kan bli spännande!MALA skrev:Den ÄR såld och ska ingå i sonens projektrigg
Njaaaaa, Njaaaaamarcbass skrev:ELS 4x10" + TECAMP topp. Kan bli spännande!MALA skrev:Den ÄR såld och ska ingå i sonens projektrigg
Absolut Mala, sätter "Såld" på den nu !MALA skrev:Den ÄR såld och ska ingå i sonens projektrigg