Var kan jag hitta kunniga hantverkare med goda kunskaper om Rickenbackerjusteringar?? Jag funderar på att låta gå igenom min 74a lite och undrar var jag ska vända mig.. Jag är inte så skruvbenägen på just den basen.
Gärna inom lagom avstånd och helst inte sthlm (ett område jag väldigt sällan befinner mig i). Är mabass bra på ricks exempelvis eller är det olja eller gnu man ska höra med? Olja har väl ägt just den här basen så han borde väl vara väl bekant med den.
Rickenbackerkunnig service?
- 200071
- Hedersmedlem
Re: Rickenbackerkunnig service?
GNU är definitivt lämplig som Rickskruvare! Den bäste jag vet på just Rick.
- macahan
- Medlem+++
Grymmers.. då blir det till att skicka ett mail..200071 skrev:GNU är definitivt lämplig som Rickskruvare! Den bäste jag vet på just Rick.

- macahan
- Medlem+++
Är det någon som sett gnulars på länge? Jag försöker kontakta honom via mail men no luck. Är han bortrest kanske?
- 200071
- Hedersmedlem
Jag har hintat honom!
- GNUlars
- VIP medlem
- Kontakt:
Jag har också hittat mig...
E-post går utmärkt, ursäkta om jag missat att svara någon. Jo, jag tycker att Rick är kul, har en 77:a och just nu ligger det en 80:a på arbetsbänken för dragstångsrenovering. Basister hat självklart förtur!
Lars
E-post går utmärkt, ursäkta om jag missat att svara någon. Jo, jag tycker att Rick är kul, har en 77:a och just nu ligger det en 80:a på arbetsbänken för dragstångsrenovering. Basister hat självklart förtur!
Lars
Fender 400PS, Mesa M6, Jonas Hellborg, Mesa Buster, Sound City 120, Ampeg V4.
Lådor: Mesa, Jonas Hellborg, Ampeg, EBS, Marshall, EV mm....
Basar: (helst inte Fender) GNU, Peavey, Aria, Grand Suzuki, Rickenbacker, Music Man, Fender JB, Gibson, G&L mm
Lådor: Mesa, Jonas Hellborg, Ampeg, EBS, Marshall, EV mm....
Basar: (helst inte Fender) GNU, Peavey, Aria, Grand Suzuki, Rickenbacker, Music Man, Fender JB, Gibson, G&L mm