Tjena.
Som alltid är det svårt att kommentera något som man inte riktigt "vet vad det är"...Är det en skiva? En seriös demo? Något ihopslängt för att det är kul? Vill du ha input eller bara hurrarop? Vill du ha tips på mixteknik eller vad vill du?
Eftersom jag inte vet detta så tänker jag bara kommentera lite om hur det känns att lyssna på låtarna. =)
Jag tycker att det känns jättebra!

Jag är väldigt duktig på att höra "hur det skulle kunna bli" och när jag lyssnar med dom öronen så får jag full feeling. Tycker att du skrivit ihop en massa positiva myslåtar. Verkligen bra vibb!
Hur det är inspewlat vet jag ju inte men det finns ett par grejor jag skulle vilja föreslå rent mixmässigt och det är bla att du börjar använda kompressorer lite (mer?)... Det skulle göra att sången inte skulle behöva vara så stark och utanför allt som den blir tillfälligtvis och även att den aldrig skulle bli så svag så att man inte riktigt hör den tydligt...Den skulle hamna mer i fokus och hålla sej där, vilket iaf JAG tycker är positivt.
Jag tycker också att du använt lite väääääl mycket reverb på allt...kan det vara ett försök att få det att hänga ihop bättre kanske?
Jag tror inte att det behövs, riktigt....tycker att din sång känns lite beach boys-aktigt naiv och fin. Den behöver inte döljas i ett badrumseko , som i child of the mountain tex.
Riktigt begåvad skit detta! Ska bli kul att se vad du tänker uträtta framöver. =)
Mvh
//Figge