Räknade ut vad det skulle kosta att skicka två kollin på sammanlagt 70 Kg och en jädra volym med bussgods från GBG till Malmö, och det kostade faktiskt inte mer än lite drygt 400 spänn vill jag minnas
Har i detta nu en 30 kilos Eden 410-combo på bussgods, till det facila priset av 350 spänn Långsamt går det dock...
Music Man Stingray 4| Fender Jaguarbas med Lundgren Vintage Jazz Special | Ampeg SVT-3 Pro/SVT-410HE | http://www.fullhouseband.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyrostad skrev:Räknade ut vad det skulle kosta att skicka två kollin på sammanlagt 70 Kg och en jädra volym med bussgods från GBG till Malmö, och det kostade faktiskt inte mer än lite drygt 400 spänn vill jag minnas
Har i detta nu en 30 kilos Eden 410-combo på bussgods, till det facila priset av 350 spänn Långsamt går det dock...
Vill minnas att Makten fick pröjsa 500 spänn för att skicka sin EBS 4x10:a
Men den kanske är tyngre...
Nyrostad skrev:Räknade ut vad det skulle kosta att skicka två kollin på sammanlagt 70 Kg och en jädra volym med bussgods från GBG till Malmö, och det kostade faktiskt inte mer än lite drygt 400 spänn vill jag minnas
sen in och ut ur sthlm..
Just precis, och den omnämnda lådan, Cratelådan finns just i sthlm....
Jag är intresserad av craten! vad är nypris på en sådan, och hur låter den jämfört med ashdowns liknande i MAGserien?
Jag har nämligen en ashdown topp på 300 watt som jag just nu kör i en gammal hagström 4 12" men är inte så nöjd, så därför tänkte jag skaffa mig en 1 15" och en 4 10" av ashdown, men är den där 1 15" i klass med eller bättre skulle den vara härlig, billigare var den ju i alla fall än en ny ashdown!
Absolut!!! ju större desto bättre!! men kan nåon säga något om hur den där låter jämfört med en 1 15" ashdown MAG?? och jag är intresserad av att köpa den om trådskaparen undrar!