Dator
-
- Nykomling
Dator
Hej,
sökte efter en problemlösning och hittade detta forum med en liknande problemställning, tyvärr inte till min hjälp, men kanske finns det någon som kan lösa mitt problem.
Försöker installera senaste Adobe Reader i en nyligen installerat operativsystem, Windows Vista, men varje gång kommer felmeddelandet att initieringen misslyckades. 50 % av stapeln fylls innan detta felmeddelande.
Hur kommer man tillrätta med detta?
sökte efter en problemlösning och hittade detta forum med en liknande problemställning, tyvärr inte till min hjälp, men kanske finns det någon som kan lösa mitt problem.
Försöker installera senaste Adobe Reader i en nyligen installerat operativsystem, Windows Vista, men varje gång kommer felmeddelandet att initieringen misslyckades. 50 % av stapeln fylls innan detta felmeddelande.
Hur kommer man tillrätta med detta?
-
- Nykomling
Re: Dator
Tack för snabbt svar!
Har försökt från två olika nedladdningssidor enligt inrådan från Adobe Readerhemsidan, likväl som med annan webbläsare. För en av nedladdningssidorna väljer man operativsystem - kan det vara skillnad på vanlig Vista och Vista Business? Den senaste, 10.1.0, går till Vista men om den också fungerar till Vista Business framgår inte.
Har försökt från två olika nedladdningssidor enligt inrådan från Adobe Readerhemsidan, likväl som med annan webbläsare. För en av nedladdningssidorna väljer man operativsystem - kan det vara skillnad på vanlig Vista och Vista Business? Den senaste, 10.1.0, går till Vista men om den också fungerar till Vista Business framgår inte.
- cub
- Medlem++
Någon mod kanske kan flytta tråden till Off Topic?
Första Google-träffen pekade på Adobes egna forum: http://forums.adobe.com/thread/889589" onclick="window.open(this.href);return false;
Har du provat att ladda ner hela installationsfilen först som de beskriver?
Första Google-träffen pekade på Adobes egna forum: http://forums.adobe.com/thread/889589" onclick="window.open(this.href);return false;
Har du provat att ladda ner hela installationsfilen först som de beskriver?
- Dan the Man
- Medlem+
Man byter ut Vista mot ett fungerande op.sys.
BASAR: JB '71, JB '02, PB '78, PB '12, SQUIER BRONCO '99, HÖFNER CLUB '16
STÄRKARE: BASSMAN TV15, BASSMAN '69, AMPEG V4BH, KUSTOM K200 '70, MARSHALL SUPER BASS '76, TC BAM200. LÅDOR: SVT15E, SVT412HE
Torsson @ Spotify
STÄRKARE: BASSMAN TV15, BASSMAN '69, AMPEG V4BH, KUSTOM K200 '70, MARSHALL SUPER BASS '76, TC BAM200. LÅDOR: SVT15E, SVT412HE
Torsson @ Spotify
- Dan the Man
- Medlem+
Windows 7 eller 8.
BASAR: JB '71, JB '02, PB '78, PB '12, SQUIER BRONCO '99, HÖFNER CLUB '16
Torsson @ Spotify
Torsson @ Spotify
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
Beror på ju lite prestandan på er dator, vilket os den klarar av. Windows 7 är i mitt tycke ett mycket bättre os än vista.
Välkommen hit till forumet! Nu när du redan är en registrerad, och användare, ska du börja att spela bas?
Välkommen hit till forumet! Nu när du redan är en registrerad, och användare, ska du börja att spela bas?

-
- Nykomling
Tack, men , det var dataproblemen som orsakade medlemsskapet, musikintresset är mera tveksamt..
Vet inte riktigt vilka uppgifter som behövs för att få svar på om prestandan räcker till eller ej men processorn är på 2,13 GHZ och minne 2,00 GB.
Vet inte riktigt vilka uppgifter som behövs för att få svar på om prestandan räcker till eller ej men processorn är på 2,13 GHZ och minne 2,00 GB.
- kmo
- Medlem++
Personligen skulle jag testa frågeställningen på ett annat forum. Alternativet är att jag säger 4-strängat, kanske 80.
Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
http://windows.microsoft.com/sv-SE/wind ... quirements" onclick="window.open(this.href);return false;
Din dator bör klara win 7.
Din dator bör klara win 7.