Suck
- 200071
- Hedersmedlem
Suck
Gitarren tillverkare Hopf har byggt upp i början av 80-talet elektriska gitarrer och basar. Denna bas är troligen från 1976. Basen är i gott skick. Den gamla ser honom inte. Det är en enkel att spela med en bra 4-strängad Action, kort skala. Bilder är en del av auktionen, dvs som basen är klar, är det levereras, utan stativ. Det finns en brist på så kallad askkopp på bryggan och volymen ratten på en klistermärke. Svag repa av krukor och krukor av en sadel, den andra funktionen Fråga Växla Jag vet inte. Plektrumskydd är sprucken, kan du se men inte se bilderna. Satelliten var nybörjare bas - bas, men har en otrolig ljud. Som vanligt i 70zigern. Naturligtvis, nu när 35 år inte har satt sin prägel på basen över vissa stötar och dongs är närvarande, gibts stora repor på lacken inte. Titta på bilderna, kommer över och spelar med honom. En super sub. Definitivt ett huvud Turner och en bas med karaktär. Har spelats av mig bara lite.
- Micael
- Medlem+
- GurraG
- Medlem++
Re: Suck
Så vackert!
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
- Anders
- VIP medlem
Re: Suck
Svag repa av krukor ?
Det kan bli intressant ibland med google översättning. He he.
Det kan bli intressant ibland med google översättning. He he.
Fender American Standard Precision V
Orange AD200MK3,Fender Bassman 100T
Bergantino NXV 410,TKS212,TKS115,HarleyBenton 115t ombyggd till sluten med ett hiskeligt element i.
Orange AD200MK3,Fender Bassman 100T
Bergantino NXV 410,TKS212,TKS115,HarleyBenton 115t ombyggd till sluten med ett hiskeligt element i.